Σάββατο, 10 Σεπτεμβρίου 2011

Διαβάζοντας Σώτη μετά από τρία χρόνια κρίσης

Το 2003, μπλα μπλα, ο Ηλίας Ιωακείμογλου μπλα μπλα, ένα μπλα μπλα τίτλο «Αριστερή τρομοκρατία, μπλα μπλα μπλα», η τοπική, αριστερή διανόηση μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα τρομοκρατία, μπλα αναρχισμό μπλα μπλα απαξίωση των νόμων και μπλα μπλα. Μας μπλα «συντηρητικούς»: στην μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα βρισιά· οι μπλα θεωρούν τον εαυτό τους μπλα. Έτσι, μπλα μπλα μπλα: οι νόμοι μπλα μπλα μπλα μπλα· τα πλήθη μπλα μπλα μπλα· Μπλα μπλα κοινουβουλευτικής αριστεράς μπλα αντιεξουσιαστικές μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα. Oι μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα ρουσφέτια. Μπλα μπλα μπλα μπλα προπηλακίζονται.

Το 1967, η εύθραυστη ελληνική μπλα μπλα μπλα αναπτυχθεί σε μετεμφυλιακό μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα στρατιωτικό πραξικόπημα. Το πραξικόπημα ήταν μπλα μπλα μπλα κι Έλληνες δεν μπλα μπλα μπλα μπλα –το Κοινοβούλιο– μπλα μπλα-μπλα μπλα μπλα μπλα. Εξάλλου, λόγω της ευνοϊκής διεθνούς οικονομικής μπλα, το βιοτικό μπλα μπλα και δημιουργήθηκε η μπλα για τον τρόπο ζωής του μπλα, πρώην μπλα και σεξουαλικά μπλα, Νεοέλληνα. Αν η μπλα μπλα συνταγματαρχών του 1967 δεν είχε μπλα μπλα διώξεις μπλα βασανισμούς πολιτών, μπλα μπλα μπλα μπλα ευχαριστημένη: οι κοινοβουλευτικοί μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα διεφθαρμένοι.

Ωστόσο, από το 1974 μπλα μπλα δημοκρατία δυτικού τύπου, μπλα, ανεκτική και επιτρεπτική: όλα τα κόμματα που μπλα μπλα μπλα πολίτευμα, αλλά και μπλα μπλα δεν μπλα, μπλα ελεύθερα. Τι μπλα μπλα; Γιατί μπλα μπλα μπλα στον δρόμο, εξωκοινοβουλευτικά και αντικοινοβουλευτικά; Γιατί οι νόμοι που μπλα μπλα μπλα μπλα; Με ποια μπλα και μπλα βουλευτές απειλούν μπλα μπλα μπλα μπλα κοινοβουλευτικών μπλα θα μπλα μπλα μπλα «κίνημα»; Σε μπλα μπλα τα νομοθετικά σώματα αν η μπλα μπλα μπλα απ’ αυτά και μπλα μπλα;

Η πολιτική μπλα μπλα Ελλάδα έχει μπλα μπλα 1860: η ρητορική των μπλα μπλα μπλα (ΚΚΕ, Σύριζα, αναρχικές ομάδες) μπλα μπλα μπλα μπλα Εμμανουήλ Δαδάογλου που μπλα οδοφράγματα στην Καπνικαρέα. Αλλά το 1862, η κατάσταση στην μπλα μπλα μπλα μπλα: μπλα μοναρχία του Όθωνα –μπλα μπλα μπλα -- μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα– δεν μοιάζει με το σημερινό καθεστώς. Η μηχανιστική μπλα μπλα δεδομένων προκαλεί τερατώδεις μπλα μπλα μπλα μπλα πράξεις: η Ελλάδα έφτασε μπλα μπλα μπλα πτώχευσης και της διάλυσης επειδή οι πολιτικοί της μπλα μπλα μπλα αντι-εξουσίας μπλα μπλα μπλα μπλα ανίκανοι μπλα μπλα μπλα μπλα εξουσίας. Κοντολογίς, αν πρόκειται να μπλα μπλα μπλα –όπως συνηθίζουμε– ας μπλα μπλα τον εαυτό μας.

Με μπλα μπλα πάντως δεν πρόκειται να πάμε μπροστά. Η μπλα μπλα θεσμών δικαιολογείται μόνο στο μπλα μπλα αναρχίας: μπλα μπλα μπλα οι θεσμοί έχουν καταλυθεί προς μπλα μπλα μπλα αυτοοργάνωσης. Είμαστε μπλα μπλα μπλα – πολύ μπλα: υπάρχει μπλα, υπάρχουν όργανα του μπλα, μπλα μπλα. Και όλα πρέπει μπλα μπλα, να γίνουν μπλα μπλα μπλα μπλα: όποιος επιζητεί μπλα μπλα μπλα ζει ακόμα μπλα μπλα των αναρχο-σοσιαλιστών προτροπών του 19ου και των μπλα μπλα μπλα μπλα. Τότε υπήρχαν μεγάλες μπλα, μπλα μπλα μπλα μπλα συμβούν: το εργατικό μπλα, η νομοθεσία για την ισότητα μπλα-μπλα, η ελευθερία μπλα μπλα μπλα μπλα έκφρασης, ο χωρισμός της εκκλησίας από το μπλα…

Ποιες είναι οι μπλα μπλα; Για μπλα μπλα «του λαού» μπλα δεν σέβονται μπλα μπλα σύνταγμα, μπλα μπλα κοινοβούλιο, μπλα μπλα εποχή, μπλα μπλα Δαδάογλου, μπλα μπλα Κιλελέρ. Η μπλα της σύγχρονης μπλα επηρεάζεται μπλα μπλα μπλα αναρχοσυνδικαλισμό – μέχρις εκεί μπλα μπλα μπλα επαναστάτες του γλυκού νερού: η μπλα της πολιτικής σκέψης μετά μπλα μπλα μλπλα μπλα τούς μπλα εντελώς, εκτός αν μπλα μπλα μπλα προπολεμικής σκέψης. Πράγματι, υπάρχουν μπλα μπλα μπλα εμπνέονται μπλα μπλα πρόσφατα γεγονότα: μπλα μπλ μπλα Μαΐου του 1968, μπλα μπλα όμως μπλα σε μια δημοκρατική μπλα πιο προηγμένη από τη μπλα μπλα.

Η καταφρόνηση των δημοκρατικών θεσμών (που μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα αποχή μπλα μπλα εκλογές) είναι μπλα μπλα μπλα δημοκρατικοί θεσμοί: το ΚΚΕ, στη μπλα μπλα ιστορίας του, απείχε από εκλογικές μπλα – με μπλα μπλα (χωρίς να αναλάβει ποτέ την ευθύνη αυτών των μπλα). Όσο για τις αναρχικές μπλα μπλα μπλα εκλογικές απεργίες· αν δεν καλούσαν μπλα μπλα μπλα αναρχικές. Ωστόσο, η μπλα του κ. μπλα στην μπλα του μπλα για την ανώτατη μπλα μού φαίνεται μπλα: μπλα μπλα κοινοβούλιο ψηφίζει κάτι μπλα μπλα μπλα θεωρείται «νίκη των δημοκρατικών δυνάμεων», ενώ μπλα μπλα κάτι που δεν μπλα μπλα μπλα ότι μπλα μπλα την εφαρμογή του…

Η πολιτική μας ζωή ήταν και παραμένει μπλα: θυμάμαι πως, μπλα μπλα φοιτήτρια, οι τροτσκιστές και οι αναρχικοί μπλα μπλα μπλα μπλα πλακάτ που έγραφαν «Κάτω το Κεφάλαιο» και «Κάτω το Κράτος». Με τα ίδια μπλα κατεβαίνουν και μπλα, τριάντα πέντε μπλα μπλα. Όμως μπλα μπλα μπλα «αιτήματα»: είναι εξελίξεις που μπλα μπλα μπλα, ή να μη μπλα, μέσα από μπλα μπλα. Δεν μπορείς να ζητάς την κατάργηση του κεφαλαίου και του κράτους λες και πρόκειται για μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα.

Το πρόβλημα δεν μπλα μπλα ανεδαφικότητα και μπλα έλλειψη σεβασμού μπλα μπλα. Η συμπεριφορά μας μπλα μπλα μπλα σε μια εξωκοινοβουλευτική δημοκρατία, σε μια χώρα που μπλα μπλα μπλα ζώνη όπου μπλα μπλα κουρέλια της επαναστατικής μπλα: παλαιομαρξιστές, αριστεροδεξιοί, ξεχασμένοι χίπις, αναρχοφασίστες, αναρχο-ληστές και γνωστοί-άγνωστοι μπλα. Όλοι μπλα μπλα μπλα άλλοι ευθύνονται για την μπλα μπλα λαϊκού και εργατικού μπλα σε όργια μπλα –όπως μπλα μπλα Πολυτεχνείο το 1995– ή σε μπλα, όπως μπλα μπλα μαζικές εκδηλώσεις απείθειας μπλα μπλα μπλα μπλα ή της πληρωμής των μπλα.

Σήμερα το μείζον μπλα δεν είναι ο μπλα του κράτους –που μπλα μπλα έμμονη ιδέα των αναρχικών (επειδή πιστεύουν στην μπλα μπλα) και των κομουνιστών (επειδή μπλα μπλα «σοσιαλιστικό» κράτος)– αλλά η μπλα σε μπλα οικονομικής κρίσης. Με το να μπλα μπλα κοινό σε μπλα οργής και μίσους μπλα πρόβλημα μπλα· με το μπλα μπλα ευθύνες μπλα «λακέδες του ιμπεριαλισμού» μπλα μπλα προσανατολισμός μας· με το μπλα μπλα κατανόηση και επιείκεια σε μπλα μπλα και μπλα τρομοκρατίας –μπλα μπλα μπλα «αριστερή»– μπλα μπλα σφάλμα μπλα λογικής.

Πηγή: Μπλα μπλα

36 σχόλια:

Νοσφεράτος είπε...

εχεις ξεφυγει .. ;)
και πολύ καλά κανεις δηλαδή..
και μπλα μπλα δημοκρατια και ετσι και Γκιουβερσι και στουπετσι ..

ipefthinos είπε...

Μα πού διαφωνείτε τελικά με τη συγγραφέα, δεν καταλαβα.

Αντωνης είπε...

Διαφωνώ με το μπλα μπλα, μπλα μπλα, εφόσον μπλα και όχι μπλα μπλα μπλα.

Νοσφεράτος είπε...

ετσι επειδή με ..ενεπνευσε
http://nosferatos.blogspot.com/2011/09/o.html

Αντωνης είπε...

Είναι απόλυτα ξεκάθαρο: Το κατεξοχή πρόβλημα σήμερα είναι αναρχο-ληστές μπλα μπλα χίπις μπλα αναρχοσυμμορίτες, Πολ Ποτ, μπλα μπλα, Καπνικαρέα και το 1862. Αν όμως ο Τρικούπης μπλα μπλα, ΚΚΕ μπλα μπλα, μούντζες, τότε δεν θα μπλα μπλα μαρξιστές μπλα. Διότι τότε μπλα μπλα μπλα, ελευθερία μπλα της Δημοκρατίας και της επιτρεπτικής ανεκτικότητας, Καραμανλής μπλα, ωραία μπλα μπλα σεξουαλικά πεινασμένων.

Όταν η σκέψη μπλα μπλα μπλα, τότε η συγγραφέας μπλα μπλα, και με την Άθενς Βόις πρέπει όλοι μαζί να μπλα μπλα μπλα και μπλα. Γιατί όσο και αν μπλα, η χρεοκοπία δεν μπλα αλλά μπλα του ΚΚΕ, των αναρχικών και του ΣΥΡΙΖΑ και εφόσον μπλα ανώτατης παιδείας, ευθύνονται όλοι αυτοί οι μπλα εξωκοινοβουλίου και οι μπλα των θεσμών.

Ο νόμος μπλα μπλα, εκλογές όμως. Αλλά τι μπλα, θεσμοί όταν μπλα μπλα;

Αντωνης είπε...

Σύμφωνα με τους πρόχειρους υπολογισμούς μου, το ποσοστό μπλα στα κείμενα των νεοφιλελεύθερων ανεβαίνει 15% το εξάμηνο, οπότε σε 5 χρόνια από σήμερα, μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα, μπλα-μπλα μπλα (μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα) μπλα!

Νοσφεράτος είπε...

το ποσοστό μπλα στα κείμενα των νεοφιλελεύθερων ανεβαίνει 15% το εξάμηνο
συμφωνω με την επισμανση οτι ακριβώς το ιδιο συμβαινει και στα κειμενα των αντι-νεοφιλελευθερων* ..Προβλέπω εκρηκτική ανοδο του Μπα μπλαδισμου.. Ειναι η εποχή της Φλυαριας αλλωστε οπως λένε ορισμενοι θεωρητικοι.
Υπαρχει βεβαια και η εξηγηση : Το αγχος
και εδώ να πώ οτι παρολο που ΜπλαΜπλα διζει η κ Σωτη μου ειναι εξαιρετικά συμπαής :μοιαζει να δειχνει αυτο που ειναι (και να ειναι αυτο που δειχνει )και αυτο αν μη τι αλλο ειναι συμπαθές

* κανω και την αυτο-κριτική αν και δεν ξερω που να με κατατάξω .

Αντωνης είπε...

Ή κομμουνιστής ή μπλα μπλα μπλα, δεν καταλαβαίνω τι μπλα μπλα αντι-νεοφιλελεύθερος και κουραφέξαλα. Πολύ μπλα μπλα απ' το 1989, περιοδικά τηλεοράσεις ραδιόφωνα ιντερνέτ μπλα μπλα.

Ζήτω η δικτατορία του προλεταριάτου.

Νοσφεράτος είπε...

η δικτατορία του προλεταριάτου θα καταργησει και το μπλα -μπλα ;
ωχ! θυμηθηκα εκει στα 75 πουμουνα μαθητης , που ερχοταν κατι Κνιτες για να με στρατολογησουν και αρχιζανε το Μπλα - Μπλα .. Μετά μου αφηνανε -δηθεν ξεχνωντας - και κανα περιοδικό ..Ποτε τα '' Προβληματα Ειρηνης και Σοιαλισμου '' ποτε την ΚΟΜΕπ .. Μετα με ρωτουσανε : Το διαβασες; και μΕ αρχιζανε τις Μπλα Μπλα ερωτησεις ..
- ασε δε-ΕΠΙ ΜαοιΣΜΟΥ- τον 19ο τομο των απαντων τουΕμβερ Χοτζα που υπχρεωθηκα να διαβασω και μαλιστα σε εποχη ανελληνιων εξετασεων .. Εκει να δεις Μπλα Μπλα ..
και ΜΠΛΑ μπλα μπλα

Αντωνης είπε...

Φάτε δημοκρατία μπλα μπλα ευρω μπλα, ευρωομόλογα μπλα μπλα ευρωζώνη βρακοζώνη έρπη ζωστήρα και ανώτατη μπλα μπλα για το τίποτα απ' το τίποτα χωρίς τίποτα, εγώ δεν μπλα ούτε με σφαίρες.

ipefthinos είπε...

Δηλαδή δεν θεωρείτε σοβαρά τα επιχειρήματα της συμπαθούς συγγραφέως, αυτό θέλετε να πείτε; Γιατί δεν τα αντικρούετε τότε; Αυτή τολμά τουλάχιστον να πει κάποιες δυσάρεστες αλήθειες για τον αριστερό συντηρητισμό (και δεν κάνει διαδηλωτικό τουρισμό).

Νοσφεράτος είπε...

επιχειρηματα του τυπου:
1.''Η πολιτική σκέψη στην Ελλάδα έχει προσκολληθεί στο 1860: η ρητορική των εκπροσώπων «του δρόμου» (ΚΚΕ, Σύριζα, αναρχικές ομάδες) θυμίζουν την κοσμοαντίληψη του Εμμανουήλ Δαδάογλου που έστησε οδοφράγματα στην Καπνικαρέα.''

τι σοι επιχειρημα ειναι αυτο; Να πει ''η ρητορική των εκπροσώπων «του δρόμου» (ΚΚΕ, Σύριζα, αναρχικές ομάδες)' θυμιζει Ζαχαριαδη η Πυλιοπουλο το καταλαβαινω ..


αλλά... Εμμανουήλ Δαδάογλου; Που τον βρηκε η συμπαθεστατη -κατα τα αλλα -κυρια Σωτη;
επιχειρημα ειναι αυτο η Μπλα Μπλά χαριν εντυπωσιασμου;
γιατι π.χ δεν μας θυμισε τον Οδυσσεα Ανδρουτσο και το Χανι της Γραβιας ;
η το αν σ'αρεσει Μπαρμπα Λαμπρο ξαναπερνα απο την Ανδρο ''(τωρα το θυμηθηκα -δεν ξερω τι σχεση εχει .Ετσι το ειπα )

Αντωνης είπε...

δεν θεωρείτε σοβαρά τα επιχειρήματα της συμπαθούς συγγραφέως, αυτό θέλετε να πείτε; Γιατί δεν τα αντικρούετε τότε;

Προσπάθησα να τα αντικρούσω αυτά τα πώς τα είπες, αλλά με έπιασε υπνηλία και κοιμήθηκα πάνω στο πληκτρολόγιο και μετά ξέχασα τι ήθελα να κάνω, και όταν θυμήθηκα ξέχασα τι έλεγε.

Αντωνης είπε...

Α, κάτσε, θυμήθηκα. Λοιπόν, έλεγε ότι το 1862 ο Δαδάογλου έστησε οδοφράγματα στην Καπνικαρέα και από τότε όλοι φωνάζουν και δεν γουστάρουνε το κράτος ας πούμε και έτσι πάθαμε μια κρίση, αλλά άμα οι αναρχικοί και οι κομμουνιστοσυμμορίτες συμμορφωθούνε και δεν φωνάζουνε ας πούμε αλλά κάθονται σπίτι τους και βλέπουνε τηλεόραση (αφού είναι άνεργοι ο ένας στους τέσσερις), θα ενισχυθεί ας πούμε η δημοκρατία και θα βγει ας πούμε μια άλλη κουλτούρα, που θα είναι ένας συνδυασμός του πριν απ' το 1862 με τον Δαδάογλου και του Καραμανλή (ο οποίος γέμισε την Ελλάδα πολυκατοικίες, και εγώ έμενα σε πολυκατοικία του Δεδέογλου--τυχαίο; δεν νομίζω), όπου ας πούμε υπήρχε κάτι, το οποίο δεν υπήρχε μετά ή πριν από αυτές τις ωραίες για τη δημοκρατία φάσεις και ας πούμε άμα διαβάζεις τέτοιους στοχασμούς στοχάζεσαι και μετά ας πούμε δεν υπάρχει θέμα γιατί έχει λυθεί η κρίση και η οικονομία πετάει.

Νοσφεράτος είπε...

επιχειρημα νο 2:
Ωστόσο, από το 1974 οικοδομήθηκε μια δημοκρατία δυτικού τύπου, αβασίλευτη, ανεκτική και επιτρεπτική: όλα τα κόμματα που πιστεύουν στο δημοκρατικό πολίτευμα, αλλά και όλα όσα δεν πιστεύουν, δρουν ελεύθερα. Τι συμβαίνει λοιπόν; Γιατί η πολιτική ασκείται στον δρόμο, εξωκοινοβουλευτικά και αντικοινοβουλευτικά;
-------------------------------
Αντικρουσις επιχειρηματος

σε καθε κοινοβουλευτική Δημοκρατια - απο τον καιρο της
ιδρυσης της ..η πολιτική ασκείται ΚΑΙ στον δρόμο, εξωκοινοβουλευτικά και αντικοινοβουλευτικά.
και Μπλα Μπλα Μπλα και Ραβδος εν γωνια (που ελεγε και ο Ζαχαριαδης) αρα βρεχει

Νοσφεράτος είπε...

επιχερημα νο 3
'' όποιος επιζητεί την κατάργησή τους ζει ακόμα στην εποχή των αναρχο-σοσιαλιστών προτροπών του 19ου και των αρχών του 20ού αιώνα. Τότε υπήρχαν μεγάλες προκλήσεις, εξελίξεις που περίμεναν να συμβούν: το εργατικό δίκαιο, η νομοθεσία για την ισότητα ανδρών-γυναικών, η ελευθερία του λόγου και της έκφρασης, ο χωρισμός της εκκλησίας από το κράτος… ''

Ειναι πολύ ενδιαφερον το οτι η συμπαθεστατη κυρια Σωτη θεωρει πως ο χωρισμός της εκκλησίας από το κράτος αφορουσε τον 19ο ή τις αρχες του 20 ου αιωνος.

Πρροφανώς νομιζει οτι εδω περα (μεσα )εχει λυθει τοζητημα . Το λεω γιατι παρακάτω γραφει ''Ποιες είναι οι προκλήσεις σήμερα;'' και φυσικά δεν ξαναανφερεται στον χωρισμό Εκκλησιας κρατους ..Παει αυτο . ΛΥΘΗΚΕ..



συνεχιζω το μπαμπλά σε λιγο

Ανώνυμος είπε...

Της ίδιας...

http://tvxs.gr/news/%CE%AD%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%88%CE%B1%CE%BD-%CE%B5%CE%AF%CF%80%CE%B1%CE%BD/%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CF%82-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AE%CE%BD%CF%89%CE%BD-%CF%87%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CE%BA%CE%BF%CE%BC%CE%BC%CE%BF%CF%85%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%83%CF%8E%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B1%CF%86%CF%8D%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CF%85

Νοσφεράτος είπε...

Ενα ιδιατερο επιχειρημα στο οποιο αξιζει να σταθουμε :
''Η καταφρόνηση των δημοκρατικών θεσμών (που εκφράζεται, μεταξύ άλλων, από την όλο και μεγαλύτερη αποχή από τις εκλογές) είναι παλιά όσο οι δημοκρατικοί θεσμοί: το ΚΚΕ, στη διάρκεια της ιστορίας του, απείχε από εκλογικές διαδικασίες – με τρομακτικές συνέπειες (χωρίς να αναλάβει ποτέ την ευθύνη αυτών των συνεπειών).
----------------------------
Η συμπαθεστατη κυρια μαλλον τα μπερδεψε εχοντας μια πολύ αοριστη εικονα της νεωτερης ιστοριας.το κκε συμμετειχε στις εκlογες -οταν οι ..δημοκρατικοι δεν του το απαγορευαν .

προφανώς αναφερεται στην αποχή απο στις εκλογες του 46.(εκλογες τρομακτικής βιας απο μεριας των ..δημοκρατικών (παρακρατικών μοναρχικών , ταγματασφαλητων κλπ)για την οποια διαμαρτυρομένο απειχε το ΚΚΕ . Αυτή(μεγα λάθος) ειχε πραγματι δυσαρεστες συνεπειες αλλά ..για το ΚΚΕ και τις εκατονταδες χιλιαδες οπαδων του .

Διοτι χρησιμοποιηθηκε ως προσχημα για ην απονομιμοποηση του και για την εξοντωση χιλιαδων κομμουνιστων και αλλων πραγματικά Δημοκρατικών αποτις '' Δημοκρατικές δυναμεις των ταγματασφαλητων ..Ακομα και εναν συντρητικό Φιλοσοφο , τον Δεσποτοπουλο τον εστειλαν στην Μακρονησο γιατι δεν υπεγραφε (πολιτικά αξιοπρεπής) μια επαισχυντο δηλωση .. Στις πολεις πάνω απο 3.000κομμουνιστες και προοδευτικοι ανθρωποι με Αξιοπρςπεια οδηγηθηκαν στο εκτελεστικό αποσπασμα ..Μονο και μόονο επειδή δεν υπεγραφαν Δηλωση Στις Φυλακές Επταπυργιου τους οδηγουσαν σε ολοσκοτεινα κελια και τους σκοτωναν την ΚΑΘΕ ΑΥΓΉ οι ..''δημοκρατες ''(παρακρατικοι , ταγματασφαλητες κλπ )

Νοσφεράτος είπε...

στο πιο πάνω αλλο λινκ
http://tvxs.gr/news/%CE%AD%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%88%CE%B1%CE%BD-%CE%B5%CE%AF%CF%80%CE%B1%CE%BD/%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CF%82-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AE%CE%BD%CF%89%CE%BD-%CF%87%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CE%BA%CE%BF%CE%BC%CE%BC%CE%BF%CF%85%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%83%CF%8E%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B1%CF%86%CF%8D%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CF%85
ειδα - με ολιγον τρομο βεβαια - μια θαυμασια απορια της συμπαθους κυριας Σωτης :

«Ω, εσείς που είστε αδελφοί μου μπροστά στον κοινό εχθρό,» έλεγε ο μεγάλος σταλινικός ποιητής Πολ Ελυάρ – το ότι μπορεί κανείς να είναι «μεγάλος» και «ποιητής» και «σταλινικός» αποτελεί ένα από τα παράδοξα του 20ού αιώνα...


μουρθε να πώ οτι πολλοι μεγαλοι ποιητές συνεβαινε ταυτοχρονως να ησαν και Σταλινικοι , η και Τροτσκιστες η ακουσον ακουσον και Αναρχικοι ή και αντιστροφως Χριστιανοι , ή και Φασισται ή ακομα ακομα και Φιλελευθεροι δημοκραται αλλά

μετα
σκεφτηκα .. Που να μπλεκω τωρα .. Σιγά μη μπορεω να δωσω να το καταλαβει αυτο η κυρια Σωτη ..



και ας μη ξεφευγουε απο τοκυριο Εργο μας που ειναι η
ΑΝΤΙΚΡΟΥΣΙΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΩΝ της κυριας Σωτης .

Νοσφεράτος είπε...

Συνεχιζοντας το Κυριον εργον μας Λεει η συμπαθής κυρια :
''Η πολιτική μας ζωή ήταν και παραμένει παιδαριώδης: θυμάμαι πως, όταν ήμουν φοιτήτρια, οι τροτσκιστές και οι αναρχικοί κατέβαιναν στις διαδηλώσεις με πλακάτ που έγραφαν «Κάτω το Κεφάλαιο» και «Κάτω το Κράτος». Με τα ίδια αιτήματα κατεβαίνουν και τώρα, τριάντα πέντε χρόνια αργότερα. Όμως αυτά δεν είναι «αιτήματα»: είναι εξελίξεις που μπορεί να συμβούν, ή να μη συμβούν, μέσα από άλλες εξελίξεις. Δεν μπορείς να ζητάς την κατάργηση του κεφαλαίου και του κράτους λες και πρόκειται για την παραγραφή ενός ενοχλητικού νόμου. '
Αντικρουσις
Κατ αρχάς: οταν καποιος ειναι Κατα του Κεφαλαιου ή του Κρατους σε μια Κοινοβουλευτική Δημκρατια εχει καθε δικαιωμα να κρατά ενα πλακάτ που να λεει Κατω το Κεφαλαιοή κατω το Κρατος .. Αυτο το εχουν και Αναρχικοι και Τροτσικστες και Νοεφιλελευθεροι 9που αοοσο ξερω ειναι κι αυτοι κατα του Κρατους και υπερ του Κεφαλαιου εννοωντας βεβαια το κονωνικο κρατος ) Που το πρμπλεμ κυρια Σωτη μου;.. Ειδατε κανενα πλακάτ που να λεει '' Να καταργηθει το κεφαλαιο;'' π.χ ..Αν το βλέπατε ναι θα μπορουσατε να γραψετε '' Δεν μπορείς να ζητάς την κατάργηση του κεφαλαίου και του κράτους λες και πρόκειται για την παραγραφή ενός ενοχλητικού νόμου. ''
Ειδατε κανενα πλακάτ να γραφει '' Να καταρηθει το Κρατος;'' Δεν αντιλαμβανεστε οτι ειναι ΑΛΛΟ -εντελώς αλλλο - να δηλώνεις την πεποιθηση σου '' Κατω το κεφαλαιο'' απο το να ζητάς την καταργηση ενος Νομου οπως αυτος για τα Πανεπιστημια ..;
συνεχιζεται

Νοσφεράτος είπε...

κατα τά αλλα αμφισβητω το οτι ειδε ποτέ η κυρια Σωτη κανα τροτσιστη να κρατά ενα ..πλακατ '' που να γραφει Νετα -σκετα - Κατω το κεφαλαιο'' .. ισως ειναι μια φανταστική αναμνηση απο την εποχή που ητο φοιτητρια. Θα μου πεις .. Δεν εχει το δικαιωμα να γραφει οτι της φανηκε η κυρια Σωτη ; Εχει πως δεν εχει .. Οχο και ο Τροτσικτής η αναρχικός σε μια Δημοκρατια να κραταει Οτι λογής Πλακάτ θελει-kκαι δηλώνει τις πεποιθησεις του - οπως και ο Φιλαθλος, ο Ζωοφιλος , ο Δεξιος ,Ο πασοκος κλπ κλπ..

Νοσφεράτος είπε...

τελειωνω προσωρινως .
Παντως εχω να πω οτι πραγματι το διασκεδασα και οτι το εν λόγω κειμενον της κυριας Σωτης (οπως και το αλλο στο λινκ) αν μη τι αλλο εχουν εκεινη την γοητευτική ελαφροτητα της πληρους ασχετοσυνης , την μυρωδια της αθωοτητας και της απιτευτης αγνοιας πασπαλισμένης με επαρση (κατι που κανει το κειμενον ακομη πιο γοητευτικον καθως τι πιο γοητευτικον απο ενα Μεταμοντερνα δομημενο κειμενο με εντελώς ασχετα ανακατα και αλλα ανταλλων επιχειρηματα και χωρις μια στοιχειωδη λογική ακολουθια των λογής λογής επιχειρηματων ή μαλλον εντυπώσεων σαν αυτά που ακουμε στα κουρεια ,τα κομμωτηρια και τα ''Σουπα ''Μουπε' , και οταν ημουν μικρος εας Τροτσιστης περασε με ενα πλακάτ που εγραφε Κατω το Κεφαλαιο και του λέω αναδρομικά μετα απο τοσα χρονια :Γιατι καλέ κυριε Τροτσκιστα λέτε Κατω το κεφαλαιον; Τι σας πειραξε το κεφαλαιον;Αυτο ειναι ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΝ )

Ευχαριστουμε κυρια Σωτη μας .

Ανώνυμος είπε...

Σχετικά με το "Ελλάς, Ελλήνων, Χριστιανοκομμουνιστών", της Σώτης Τριανταφύλλου: Η κ. Σ.Τ. αναφερόμενη στη στάση του ΚΚΕ στην είδηση του θανάτου του Λ. Κύρκου, γράφει ανιστόρητες μαλακίες.
Ας ρίξει όμως και μια ματιά στην "Αυγή" της 7ης-9-1979 και στο λίβελλο εις βάρος του θανόντος Κ. Κολιγιάννη.
Η κ. Σ.Τ. πλέον -εδώ και καιρό- στο λενινιστικό raison de Parti αντιπαραθέτει το raison d’Etat...
Επιλογές ζωής είναι αυτές!

ian είπε...

διακρινω μια ΜΠΛΑtical desire στα σχολια.

celin είπε...

Aντωνη, ειμαι διχασμενος αυτη τη στιγμη. Απο τη μια, η ολοκληρωτικη απαξιωση που κανεις σε αυτη την καταπτυστη αθλιοτητα ειναι ολοσωστη, δε ξερω τι νοημα εχει να αντιπαρατεθεις με επιχειρηματα σε αθλιομπουρδες. Υποβαθμιζεται η εννοια του διαλογου οταν κανεις διαλογο με αηδιες.

Απο την αλλη, το κειμενο ειναι τοσο διατρητο, τοσο ευκολο να το κατεδαφισεις, ειναι πειρασμος να κατσεις να το πιασεις παραγραφο-παραγραφο και να το ξετιναξεις.

Να το κανεις ομως γιατι; Για να αποδειξεις σε αυτους που διακρινουν θετικα σημεια σε αυτο,
"ανοιγοντας τους τα ματια",
τον βαθυτατο καθεστωτισμο κι ανορθολογισμο του;
Ειναι δυνατον σημερα, με ολα αυτα που συμβαινουν, να υπαρχουν υποστηρικτες του κειμενου, που να μην ειναι ειτε ευνοημενοι του Καθεστωτος, ειτε πληρωμενοι απο το Καθεστως, ειτε απλα φανατισμενοι αντικομμουνιστες-αντιαριστεροι;

Κι αν υπαρχουν ακομα, εχει κανα νοημα ο διαλογος μαζι τους;

Ειμαι ενα τσακ απο το να "κλειδωσει" μεσα μου η αποψη οτι μονο η ωμη βια μπορει να κανει τη διαφορα, ωμη βια κι οπου βγαλει.

Απο την αλλη, αυτο ερχεται σε αντιφαση με τη σταση ζωης μου, δεν εχω πειραξει κουνουπι, ειμαι φιλησυχος σαν αρνι και το μονο που κανω ειναι..διαλογος, εχοντας μπλογκ και γραφοντας τις αποψεις μου στο μπλογκ μου και αλλου.

Και στην τελικη, ο καθενας πρεπει να γραφει ελευθερα τις αποψεις του, ειτε νεοφιλελευθερος φασιστας, ειτε οριτζιναλ φασιστας, ειτε προσκυνωντας τις φασιστοαγορες + το Κεφαλαιο, ειτε τη σβαστικα
(Αν και το ενα δεν αναιρει το αλλο, ισα ισα, πανε πακετο)

Διχασμενος λοιπον μεχρι εκει που δε παει.

Ανώνυμος είπε...

πότε θα γίνομε ευρώπη γαμώτημου;
εκεί τη σ. τριανταφύλλου τη σέβονται δε την κοροιδεύουν, εντάξει;

spiral architect είπε...

Όχι άλλη Σώτη .... pleaseeeeee!
(τα αποτελέσματα της αγαμίας είναι καταφανή)

prop-agit είπε...

Πως το λέει ο Αριστοφάνης στους Αχαρνείς: "Μπλα μπλα μπλα Δημοκρατία, μπλα μπλα μπλα με εκλέξανε"

Νοσφεράτος είπε...

http://nosferatos.blogspot.com/2011/09/blog-post_5886.html

Αντωνης είπε...

@Celin: Γιατί να είσαι διχασμένος; Εγώ το απολαμβάνω να βλέπω τη σοβαροφάνεια τόσων ετών να καταρρέει σε παραληρήματα ασυναρτησίας. Ποτέ δεν ήξεραν τι έλεγαν οι άνθρωποι, έρχονται οι καιροί να αποκαλυφθεί η γύμνια του μυαλού τους. Τι καλύτερο δηλαδή; Και καμιά βία δεν είναι αναγκαία απέναντι σ' αυτό. Αρκεί να γελάς με την ψηχή σου. Την βία την χρειαζόμαστε για σημαντικότερα πράγματα από τους τελευταίους τροχούς της αστικής αμάξης.

celin είπε...

Aντωνη ορθως μιλας και παλι, απλα να ξεκαθαρισω οτι ο διχασμος μου δεν οφειλεται στο αν πρεπει να πλακωσω στο ξυλο τους τελευταιους τροχους της αστικης αμαξης, αντιθετως, κατι τετοιο θα τους εκανε ηρωες και το αποκλειω κατηγορηματικα. Kανεις δε πρεπει να βιαιοπραγει ως αντιδραση σε εκπεφρασμενες αποψεις τυχαρπαστων.

Για ωμη βια απεναντι στο Καθεστως μιλησα, και τους εκτελεστικους βραχιονες του.
Αλλα και παλι, αν δεν ειναι λαικη-μαζικη βια, αν δεν ειναι συντεταγμενη ανατροπη
κι ειναι απλα ξεσπασμα για το ξεσπασμα κι εκτονωση,
πουθενα δε θα οδηγησει.
Κι οπως ειπα, ειναι αστειο να μιλαω εγω για βια, που 2 μπουνιες εδωσα στη ζωη μου και μετανιωσα για αυτες γιατι δεν αντεχα μετα να βλεπω τον αλλον χτυπημενο.

Αντωνης είπε...

@Celin: Ας περιοριστούμε στα απλά πράγματα. Αυτό που έγινε στην Ελλάδα μετά το 1989, να επικρατήσει ως "δημόσιος λόγος" αυτό το ιδιότυπο μείγμα σοβαροφάνειας, άγνοιας, κλισέ, και πρόδηλα ιδεολογικών απομιμήσεων κοινής λογικής πρέπει να δει ένα τέλος. Δεν είναι ότι έχουμε έτοιμες εναλλακτικές: έχουμε και στην μαρξιστική αριστερά παθογένειες, ελείμματα και κολλήματα. Αλλά εγώ δεν μπορώ να ανεχθώ μια κουλτούρα μεγαλωμένη να θεωρεί ότι το να διαβάζεις Σώτη είναι "μόρφωση", ενώ το να διαβάζεις Λένιν είναι "προπαγάνδα". Το χουμε πάρει πολύ στραβά το πράμα με τα δημιουργήματα των επιδοτούμενων μεγιστάνων των ΜΜΕ.

Νοσφεράτος είπε...

στην κουβεντουλα περι Βιας εχω να πώ το εξης .
Σημερα εφαγα ενα δακρυγονο
ακριβως στο στοχο.


Εχω την μεση μου . Ποναω ..
Αντε λεω να κανω μια βολτουλα μενα φιλο να δω τι γινεται .. Στην Εγνατια πληθος κοσμου που εφευγε .. Ολα ωραια και καλά .. Ξαφνικά αρχιζουν να πεφτουν Δακρυγονα ..Ολοι τρεχουν .. Εγω ,που να τρεξω; Μπορουσα ; πηγαινα λοιπόν Σιγάααα - Σιγάαα ..

Εκει στην Ροτοντα βλεπω γυρω γυρω Ματατζηδες ακροβολισμνεους ..

Κια αρχιζουν να ριχνουν

Φυσικά με πετυχανε . Αιθανθηκα σαν κατσαριδα .. Ακριβως ετσι Τεζα .Homo sacer
Τωρα . Πιθανόν καποιοι πιτσιρικάδες να παιξανε το χτυπώ και τρεχω '' .

Εγω δεν ειδα τωρα ειδα μονο Ματαδες να ριχνουν..

Το ειδα ομως απειρες αλλες φορές .. Το ειδα και στον Δεκεμβρη ..


Ε αυτοι που χτυπουν και τρεχουν και φαντασισωνονται οτι κατιι κανουν ας σκεφτουν- αν εχουν βεβαια νιονιο- οτι το μόνο που καταφερνουν ειναι να την πληρωσουν Αυτοι που για λογους υγειας ,ηλικιας κλπ ΔΕΝ ΜΠΟΟΥΝ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΝ .

Ανώνυμος είπε...

ο ipephthinos δεν αναλαμβάνει την ευθύνη να υπερασπιστεί τη συμπαθή του συγγραφέα; (που μάλιστα δεν κάνει διαδηλωτικό τουρισμό, οπότε, δεν μπορεί, τα επιχειρήματά της έχουν μιαν εγκυρότητα). γιατί άραγε;

ipefthinos είπε...

Νομίζετε, Ανώνυμε, ότι καταρρίπτετε τα επιχειρήματα της Σ.Τ. Αλλά η Σ.Τ. είναι κάτι παραπάνω από μία απλή επιχειρηματολογία. Εξάλλου την έχω υπερασπιστεί στο παρελθόν, προς τι λοιπόν οι επαναλήψεις;

http://ipefthinos.wordpress.com/2011/07/10/soti/

Αν δείτε την παραπάνω παραπομπή αυτή θα διαπιστώσετε ότι η πρότασή της ουσιαστικά υιοθετήθηκε από την κυβέρνηση. Το έχουν ενίοτε αυτό οι καλλιτέχνες, είναι προφήτες!

Αντωνης είπε...

"Η γνωστή συγγραφέας Σώτη Τριανταφύλλου προτείνει μία καινοτόμο και ριζοσπαστική λύση για να πάψουν τα έκτροπα στην πλατεία Συντάγματος. Ας την ακούσουμε:

“Η πλατεία Συντάγματος δεν μπορεί να αποτελεί χώρο διαδηλώσεων. Καμιά πόλη του κόσμου δεν παραδίδεται ολοκληρωτικά στα κοινωνικά κινήματα”

Σε άλλο σημείο μάς προειδοποιεί για το πού μπορεί να οδηγήσει η οχλοκρατία:

“Εξάλλου, ένα μέρος της αστυνομίας φαίνεται κουρασμένο και εξοργισμένο από αυτή τη σχέση μίσους με αποτέλεσμα ετοιμότητα για την «τελική λύση»"

Καλά, μιλάμε για τον απόλυτο σουρεαλισμό τώρα. Η αστυνομία έχει κουραστεί από τη σχέση μίσους οπότε ετοιμάζεται να εφαρμόσει 'τελική λύση' εναντίον όποιου πάει στο Σύνταγμα. Για αυτό μη διαδηλώνετε.

Ψυχοφάρμακα παίρνει;