Τρίτη, 18 Ιανουαρίου 2011

Χάιλ, Ατέν!



via Βαθύ Κόκκινο.

11 σχόλια:

λ.κ είπε...

Να θυμίσω ότι η υποψηφιότητα Μιχαλολιάκου για προεδρος επιτροπής του Δήμου πήρε (εκτός της δικιας του και των Κακλαμαναίων,) 6 ψηφους από την πλειοψηφία Καμίνη.

Ciaoant1 είπε...

Ναι, ΟΚ, αυτοί κάνουν ότι κάνουν. Εμείς;

Οι χρυσαυγίτες χαιρετούν φασιστικά. Η αριστερά τι [δεν] κάνει;
http://tsak-giorgis.blogspot.com/2011/01/blog-post_5369.html

rdDcom είπε...

Το διάβασα πριν μερικές ώρες, από την παράγραφο
«Ας δούμε τώρα πόσο ωραία ο Μαρξ...» και μετά μάλλον διαφωνούμε. Πιστοποιητικά μη λούμπεν, αν αυτό εννοείς ως προϋπόθεση υποστήριξης, δεν νομίζω ότι αποτελεί λύση. -

Αναρωτιέμαι γιατί δεν επιμένετε εσείς στην Ανταρ. στη διαπίστωση ότι ο εκφασισμός στην πολιτική του μεταναστευτικού είναι κεντρική ευρωπαϊκή επιλογή* (αφού σπάμαρες, δες και το άρθρο του Ambrosio που είχα μεταφράσει εδώ, και που διάφοροι καλοπροαίρετοι των δημοκρατικών πτερύγων ενταφίασαν (ομού μετά του μεταφραστή του) με τις δέουσες τιμές.

* μην ανησυχείς, δεν θα τον χάσετε τον Ζίζεκ, αν όντως πάρετε θέση για τις διαστρεβλώσεις περί δήθεν οικουμενικής κουλτούρας α λα Μέρκελ και Σαρκοζί (για να μην μπερδεύεστε να σημειώσω ότι η δήθεν εκκοσμικευμένη «οικουμενικότητα» της Ευρώπης, όπως και οι φαντασιώσεις του Σλοβενού, συνοδεύονται από καθολικά, προτεσταντικά και άλλων αποχρώσεων άμφια και φελόνια).

Ciaoant1 είπε...

Δε μιλάμε για "πιστοποιητικά λούμπεν", άλλωστε έτσι και αλλιώς το ποιος είναι λούμπεν και ποιος όχι είναι κάτι το ρευστό (μεταβάλλεται δηλαδή).

Ωστόσο, εγώ τουλάχιστον, είμαι με την εργατική τάξη, συμμαχώ με άλλα στρώματα όπως οι αγρότες ή η νεολαία, αλλά ΔΕ συμμαχώ με ζητιάνους, μικροεγκληματίες, κτλ (ανεξαρτήτου εθνικότητας). Εσύ δε ξέρω τι σόι συμμαχίες έχεις στο μυαλό σου.

Αντιλαμβάνομαι ότι επειδή ακριβώς οι -μουσουλμάνοι ειδικά- μετανάστες στοχοποιούνται, πρέπει αυτό να απαντηθεί.

Αλλά η απάντηση δε μπορεί να είναι ένας "ρατσισμός από την ανάποδη" (εκτός και αν συμμαχείς και με τους ντόπιους ζητιάνους, μικροεγκλήματίες, κτλ), οπότε μιλάμε για "συμμαχία με το λυμπέν προλεταριάτο". Εγώ όμως δε θέλω καμία τέτοια συμμαχία. Η αριστερά σήμερα υπερασπίζεται "τους μετανάστες". Δηλαδή υπερασπίζεται και ζητιάνους, μικροεγκληματίες, κτλ, μόνο και μόνο επειδή είναι αλλοδαποί (όπως οι ακροδεξιοί τους στοχοποιούν, μόνο και μόνο επειδή είναι αλλοδαποί).

Εγώ είμαι με μια αριστερά που υπερασπίζεται "τους εργάτες" (ανεξαρτήτως προφανώς εθνικότητας). Δεν είμαι με μια αριστερά που υπερασπίζεται "τους μετανάστες"

Δεν είναι δυνατόν η αριστερά να φωνάζει για ταξικότητα και να μη βλέπει ότι πολλοί εξ αυτών δεν είναι εργάτες (η ειρωνεία είναι πως μεγάλο κομμάτι της αριστεράς λέει για το ζήτημα "έλληνες και ξένοι, εργάτες ενωμένοι", παριστάνοντας ότι δε βλέπει ότι πάμπολλοι απ΄ αυτούς τους ανθρώπους είναι λουμπέν. "Ο κόσμος το' χει τούμπανο και εμείς κρυφό καμάρι").

Όταν λοιπόν είσαι τόσο "εκτός τόπου και χρόνου", σιγά μη σε ακολουθήσει ο λαός. Φώναζε όσο θέλεις για Ζίζεκ, για αυτόν, για εκείνουν, για τον άλλον, φώναξε για ότι γουστάρεις. Όσο υπερασπίζεσαι ζητιάνους και μικροεγκληματίες, ο λαός δε θα έρθεςι μαζί σου (ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ)

RDAntonis είπε...

Κατά αρχάς, η σύσταση της εργατικής τάξης έχει αλλάξει παγκόσμια μετά το 1950.
Κατά δεύτερο, στην Ελλάδα η εργατική τάξη ήταν πάντοτε πολύ ισχνότερη από ό,τι στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες από άποψη μεγέθους και οργάνωσης, και πάντα πιο αδύναμη από τους αγρότες, οι οποίοι έχουν δραστικά συρρικνωθεί σε ποσοστό επί του πληθυσμού.
Κατά τρίτο, οι μετανάστες συναντούν σειρά εμποδίων που τους αποτρέπουν από την απασχόληση στους παραδοσιακούς εργασιακούς τομείς, περιλαμβανομένων των διακρίσεων. Παρ' όλα αυτά, πάρα πολλοί μετανάστες εργάστηκαν στον αγροτικό και κατασκευαστικό τομέα, καθώς και σε κλάδους υπηρεσιών.
Εξ ορισμού, οι μετανάστες αυτοί είναι αόρατοι ή ημιαόρατοι γιατί δεν δουλεύουν στο δρόμο αλλά σε συγκεκριμένους χώρους εργασίας. Υπάρχει κατά συνέπεια υπέρ του δέοντος έμφαση σε όσους είναι πλανόδιοι, κλπ.
Τέλος, δεν υπάρχει κανένα αξιόπιστο στοιχείο ότι η εγκληματικότητα είναι μεγαλύτερη στους μετανάστες από ό,τι σε άλλες κοινωνικές ομάδες.

Οι μεγάλη πλειοψηφία των μεταναστών σήμερα δεν αντιστοιχεί στους λούμπεν του Μαρξ (που πρώτα από όλα δεν ήταν μετανάστες), αλλά στην ανειδίκευτη, αναλώσιμη, χαμηλότερη σκάλα της εργασίας.

Ciaoant1 είπε...

Το είπα και πριν, και το ξαναλέω: Ο κόσμος δε συμμαχεί με ζητιάνους-μικροκακοποιούς.

Όσο η θέση της αριστεράς δε διαχωρίζει τους ζητιάνους-μικροκακοποιούς (ντόπιους ή αλλοδαπούς), και απλά "στηρίζει τους μετανάστες" γενικώς και αορίστως, ο κόσμος θα συνεχίζει να τη φτύνει.

rdDcom είπε...

Ίσως ότι ο «κόσμος» συνεχίζει να φτύνει την αριστερά, να είναι κάτι για το οποίο η αριστερά πρέπει να νιώθει περήφανη.

Τώρα τι θέλεις να σου πω, ποια ακριβώς είναι η λογική σου, να μαζέψουμε τους (χωρίς περίθαλψη και στέγη) ζητιάνους και να τους μπαγλαρώσουμε, ή να φτιάξουμε επιτροπές neighborhood watch που θα «συλλαμβάνουν» τους μετανάστες μικροεγκληματίες; Καλά λαλήσατε εκεί;

rdDcom είπε...

«η αριστερά δε στηρίζει τους έλληνες ζητιάνους.»

Μπα, τι μαθαίνει κανείς όσο γερνάει; Ώστε η «αριστερά» δεν στηρίζει τους νεόπτωχους και άστεγους; Αν δεν έχεις να φας, θα ζητιανεύεις, θα ψάχνεις στα σκουπίδια. Αλλά υποθέτω οι ζητιάνοι δεν έχουν εκλογικό βιβλιάριο.

Τι σουρεαλιστική συζήτηση είναι αυτή;

Ciaoant1 είπε...

Ποια Ισπανία;

Και γιατί έκοψες το σχόλιο μου;

λ.κ είπε...

δεν καταλαβαίνω αυτό περί διαχωρισμού ζητιάνων και μικροκακοποιών, και ποιός κόσμος είναι αυτός που "θα συνεχίζει να φτύνει την αριστερά που στηριζει τους μετανάστες γενικώς και αορίστως". Και, τι θα πει "ο κόσμος δεν συμμαχεί...κλπ
Νομίζω ότι θα είναι για φτύσιμο μια "αριστερά" που διαχωρίζει τους μεν και δεν στηρίζει τους δε, ακόμα και "γενικώς και αορίστως "

rdDcom είπε...

λ.κ. σε παρακαλώ πολύ να απέχεις του σχολιασμού μέχρι να διευκρινισθεί το ζήτημα, κάτι δεν πάει καλά με το IP του εμφανιζόμενου ως Ciaont1.