Τετάρτη, 5 Μαΐου 2010

Πεθαίνοντας στη δουλειά

enet.gr, 5/5/2010:
Τρεις νεκροί από εμπρησμό στο κέντρο της Αθήνας
Για δύο γυναίκες και έναν άνδρα, νεκρούς, κάνει λόγο η Πυροσβεστική
Τρεις νεκρούς ανακοίνωσε ότι εντόπισε η πυροσβεστική στο κτίριο της Σταδίου 23, όπου εκδηλώθηκε πυρκαγιά μετά από εμπρησμό με βόμβες μολότοφ. Πρόκειται, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πυροσβεστικής, για έναν άνδρα και δύο γυναίκες. Τα επεισόδια ξεκίνησαν μετά το τέλος της πορείας των απεργών στο κέντρο της Αθήνας.Σε ανακοίνωσή της για το περιστατικό, η Πυροσβεστική αναφέρει τα εξής: "Κατά τη διάρκεια επεισοδίων που σημειώθηκαν στο κέντρο της Αθήνας, εκδηλώθηκε πυρκαγιά σε κτίριο τράπεζας, στην οδό Σταδίου 23, όπου εντοπίστηκαν τρία άτομα νεκρά (δύο γυναίκες και ένας άνδρας), ενώ άλλα πέντε άτομα (τέσσερις γυναίκες και ένας άνδρας) απεγκλωβίστηκαν σώα, από υπερκείμενους ορόφους.
enet.gr, 4/5/2010:
Έρευνα για δύο θανάτους εργατών
Υπό το μικροσκόπιο των επιθεωρητών του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας βρίσκονται από χθες οι θάνατοι δύο εργατών.
Πρόκειται για τους Χρήστο Σαρακάκη και Βασίλειο Μωρογιάννη, που έχασαν τη ζωή τους κατά τη διάρκεια της εργασίας τους, ο πρώτος χθες και ο δεύτερος την περασμένη Παρασκευή.
Ο Χρήστος Σαρακάκης, 41 ετών, εργαζόταν ως υπάλληλος εταιρείας χωματουργικών εργασιών στην Παιανία Αττικής. Χθες το πρωί και ενώ προσπαθούσε να ανεβάσει σε καρότσα φορτηγού ένα βαρέος τύπου ερπυστριοφόρο φορτωτή, καταπλακώθηκε και σοβαρά τραυματισμένος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο «Σισμανόγλειο». Οι γιατροί λίγο μετά τις 3.30 το μεσημέρι ανακοίνωσαν τον θάνατό του.
Ο Βασίλειος Μωρογιάννης, 41 ετών, εργάτης, τραυματίστηκε θανάσιμα την Παρασκευή όταν, κατά τη διάρκεια επισκευής κυλίνδρου σε τόρνο, ένα μεταλλικό εξάρτημα τον χτύπησε στο κεφάλι. Εργαζόταν σε εταιρεία κατασκευής αρτοκλιβάνων στην περιοχή του Αιγάλεω στην Αθήνα.
Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε το υπουργείο Εργασίας, τα ακριβή αίτια των ατυχημάτων ήδη διερευνώνται από επιθεωρητές των Κέντρων Πρόληψης Επαγγελματικού Κινδύνου (ΚΕΠΕΚ) Αθηνών και Ανατολικής Αττικής και Βορείου Αιγαίου. Οπως τονίζεται, «σε περίπτωση διαπίστωσης παραβάσεων, θα επιβληθούν οι προβλεπόμενες διοικητικές και ποινικές κυρώσεις». Η έκθεση αυτοψίας, μάλιστα, πρόκειται να διαβιβαστεί στην αρμόδια εισαγγελική αρχή.




18 σχόλια:

throgos είπε...

ακριβώς αυτο το ποστ ήθελα να κάνω μόλις γύρισα σπίτι. Φαίνεται όμως ότι κάποιοι δεν αξίζουν τόσο πολιτικά ώστε να βγει ο πρωθυπουργός και να βγάλει λόγο για το θάνατό τους.

Αντωνης είπε...

Δυστυχώς, ούτε ο θάνατος δεν εξισώνει.

Ελπίζω να αποδοθεί δικαιοσύνη σε όλες τις περιπτώσεις.

Ανώνυμος είπε...

https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1163959

Ανώνυμος είπε...

demos

Προστάτες του πολιτεύματος

https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1163963

celin είπε...

Nομιζω οτι η αληθεια αντικατοπτριζεται στα λεγομενα toy greek rider εδω
http://greekrider.blogspot.com/2010/05/blog-post_05.html



Aπο κει κ περα,καταθετοντας κ τη προσωπικη μου αποψη που θεωρω οτι συμπληρωνει τα γραφομενα του greek rider,
δολοφονους δε προκειται να υπερασπιστω

Οι τρεις ανθρωποι που δολοφονηθηκαν σημερα εχουν φυσικους αυτουργους
να τους βρουν κ να τους κρεμασουν αναποδα
Ειτε ειναι προβοκατορες,παρακρατικοι
Ειτε ειναι ηλιθια γουρουνια που νομιζουν οτι ειναι αναρχικοι ενω ειναι φασιστες

Περα απο φυσικους αυτουργους,υπαρχουν κ οι ηθικοι αυτουργοι
ειναι εκεινοι που για να μη χασουν τα γαμω-ευρω τους,τους εριξαν βορα στα λιονταρια,τροφη στους προβοκατορες/αναρχοφασιστες
ειναι τα αφεντικα τους,οι εγχωριοι οικονομικοι τρομοκρατες που λεει κι ο Μαξ Καιζερ

Το διλημμα παραμενει
αυτη ειναι η δεσποζουσα συγκρουση

Αριστερα η ΔΝΤ

Κ με δολοφονιες σα τις σημερινες,ο πολυς ο κοσμος,οι νοικοκυραιοι,οι φοβισμενοι,οι υποταγμενοι,οι μικροβολεμενοι θα πανε με το ΔΝΤ

Αλλα αν δε τους εχουμε κ αυτους μαζι μας,δε θα καταφερουμε τιποτα

Ανώνυμος είπε...

@celin
«Οι τρεις ανθρωποι που δολοφονηθηκαν σημερα εχουν φυσικους αυτουργους
να τους βρουν κ να τους κρεμασουν αναποδα»

Η δίκαιη τιμωρία προϋποθέτει τη λειτουργία ενός «ευνομούμενου» καθεστώτος, που δεν πρέπει πλεόν να θεωρείται ως δεδομένο.

ciaoant1 είπε...

Διαβάζω το blog πολύ τακτικά, και θα έλεγα πως είναι από τα καλύτερα - παρ' όλα αυτά όμως, και παρότι γενικά δε γράφω και πολλά σχόλοια, αυτή τη φορά θα γράψω κάτι, διότι για πρώτη φορά διαφωνώ τόσο μα τόσο πολύ με κάτι που γράφτηκε εδώ πέρα.

Βέβαια, η συγκεκριμένη ανάρτηση δε λέι ψέματα, αντιθέτως ισχύει 100% σε αυτό που λέει (υπονοεί) ότι ι 3 θάνατοι που μπορούν να αξιοποιηθούν υπέρ της άρχουσας τάξης χρησιμοποιούνται [σε τρομερό βαθμό] και προβάλλονται διαρκώς.

Αντίθετα, θάνατοι όπως αυτοί των εργατών σε εργατικά "ατυχήματα", ή διάφορες αυτοκτονίες ανθρώπων με χρέη ή οικονομικές δυσκολίες δε συμφέρει την άρχουσα τάξη να αναφέρονται (πόσο μάλλον να γίνονται "πρώτο θέμα") και γι' αυτό δεν προβάλλονται καθόλου.

ΟΜΩΣ, αυτή είναι η ΜΙΣΗ αλήθεια - και όσο η αριστερά, και μάλιστα η κομμουνιστική αριστερά, αρνείται να παραδεχτεί/πει και την άλλη μισή αλήθεια, θα παραμένει μικρή, και ο κόσμος θα εξακολουθήσει να μην την εμπιστεύεται (και καλά θα κάνει).

Που είναι η πολεμική εναντίον του αριστερισμού?

Το ΚΚΕ, όπως σωστά έχει αναφερθεί και σε παλαιότερη (πολύ καλή) ανάρτηση του blog αυτού, μπορεί να έχει χίλια δυο προβλήματα και ελαττώματα, αλλά τουλάχιστον ξέρει να διαχωρίζεται από τους "μπάχαλους" και να τους "κόβει τον αέρα" (έστω και με προβληματικό πολλές φορές τρόπο).

Ε, αυτό το πράγμα ΔΕΝ το έχει η υπόλοιπη αριστερά, και αυτό είναι δείγμα πολιτικής ανωριμότητας - και όσο η αριστερά δεν το κάνει αυτό, ο κόσμος δε θα την εμπιστεύεται.

Όπως σωστά αναφέρεται και σε προηγούμενο σχόλιο αυτής της ανάρτησης από κάποιον:

"Αριστερα η ΔΝΤ

Κ με δολοφονιες σα τις σημερινες,ο πολυς ο κοσμος,οι νοικοκυραιοι,οι φοβισμενοι,οι υποταγμενοι,οι μικροβολεμενοι θα πανε με το ΔΝΤ

Αλλα αν δε τους εχουμε κ αυτους μαζι μας,δε θα καταφερουμε τιποτα"


Σε μια πολύ πρόσφατη ανάρτηση στο blog μου (http://ciaoant1.blogspot.com/2010/05/02052010.html) είχα γράψει μεταξύ άλλων τα εξής:

"Αριστερά χωρίς μια πρόταση για το μετά, δεν πρόκειται ποτέ να εμπιστευτεί ο κόσμος, διότι το καταλαβαίνει ότι μια τέτοια αριστερά θα τον οδηγήσει στο χάος, και αυτό προφανώς και το απορρίπτει (και καλά κάνει)."


Δυστυχώς, όπως επίσης είχα γράψει στην ανάρτηση αυτή, αντιγράφοντας από άρθρο της "Καθημερινής":

"Κανείς δεν μπορεί να χάνει μεροκάματα χωρίς ελπίδα και, το σημαντικότερο, διότι δεν διαθέτουν την ομπρέλα μιας διαφορετικής ρεαλιστικής πολιτικής πρότασης εξόδου από την κρίση - ο δρόμος έχει τη δική του ιστορία, συνδικαλισμός χωρίς πολιτική είναι καταδικασμένος σε ήττα."


Όσο η αριστερά ασχολείται με το τι κάνει η άρχουσα τάξη, χωρίς όμως να βγάζει κουβέντα για τα δικά της "κακώς κείμενα", τότε...άστα να πάνε

Ανώνυμος είπε...

Demos
@ciaoant1

«Όπως σωστά αναφέρεται και σε προηγούμενο σχόλιο αυτής της ανάρτησης από κάποιον: "Αριστερα η ΔΝΤ Κ με δολοφονιες σα τις σημερινες,ο πολυς ο κοσμος,οι νοικοκυραιοι,οι φοβισμενοι,οι υποταγμενοι,οι μικροβολεμενοι θα πανε με το ΔΝΤ Αλλα αν δε τους εχουμε κ αυτους μαζι μας,δε θα καταφερουμε τιποτα"»

Η «Αριστερά» μπορεί σαφώς και απολύτως δικαιολογημένα να καταδικάζει το γεγονός της ελλιπούς πυρασφάλειας του εν λόγω κτιρίου, τα όσα καταγγέλλει ο celin ανωτέρω, το γεγονός ότι με τη διαδικασία του «κατεπείγοντος» συντελείται η εγκαθίδρυση «τυραννίας» (ποιος διανοούμενος θα γράψει το επί ασπαλάθων σήμερα;), η «Αριστερά» δεν έχει εξουσίες διωκτικών αρχών, δεν έχει εργαστήρια ανάλυσης εύφλεκτων υλικών, και τουλάχιστον προς το παρόν δεν συγκαλεί λαϊκά δικαστήρια. --- όσο για τους «νοικοκυραίους», κατανοούν σαφώς το μη «παρέκει» και την ακαταύπαστη βαρβαρότητα και θράσος των κυβερνώντων.

Αντωνης είπε...

@cioant1: Δες τελευταίο σχόλιό μου εδώ: http://radicaldesire.blogspot.com/2010/05/blog-post_3679.html

Ανώνυμος είπε...

demos
@antonis
Ευσταθούν, έγινε αντιπαράθεση στο κοινοβούλιο

ciaoant1 είπε...

"η «Αριστερά» δεν έχει εξουσίες διωκτικών αρχών, δεν έχει εργαστήρια ανάλυσης εύφλεκτων υλικών, και τουλάχιστον προς το παρόν δεν συγκαλεί λαϊκά δικαστήρια"


Εγώ ρώτησα κάτι και δεν πήρα απάντηση όμως:

Που είναι η πολεμική εναντίον του αριστερισμού? Ή μήπως αυτή δε χρειάζεται/δεν πρέπει να γίνεται?

Όσο για τον Αντώνη, που με παραπέμπει στο τελευταίο του σχόλιο σε κάποιο άλλο ποστ, το διάβασα, αναφέρεται στην προβοκάτσια.
Δεκτό, σαφώς και η προβοκάτσια είναι υπαρκτό θέμα.

Ξαναρωτάω όμως:

Που είναι η πολεμική εναντίον του αριστερισμού? Ή μήπως αυτή δε χρειάζεται/δεν πρέπει να γίνεται?

ciaoant1 είπε...

Διευκρίνιση: Ο αριστερισμός είναι προφανώς γενικότερο φαινόμενο, δεν αρχίζει ούτε τελειώνει με τις σημερινές μολότωφ. Ο αριστερισμός είναι πολύ έντονος "γενικότερα" στην "εξωκοινοβουλευτική αριστερά" (εγώ είμαι στο ΑΝΤΑΡΣΥΑ, για να μη νομίζετε ότι τα λέω όντως "απέξω απ' το χορό"), ενώ για την αναρχία δε το συζητάω καν, εκεί πάμε για "παγκόσμιο ρεκόρ" αριστερισμού

Ανώνυμος είπε...

demos
@ciaont1
Κατ' αρχάς, το ζήτημα που τέθηκε αν δεν κάνω λάθος ήταν ποια ακριβώς στάση επιτάσσει η νηφάλια αντιμετώπιση του συγκεκριμένου γεγονότος [δεν μιλάω για «δολοφονία», δεν αναφέρομαι σε «συλλογική ευθύνη» διαδηλωτών, κανένας από δω δεν έχει εξουσία διωκτικών αρχών. Τι ακριβώς κατά τη γνώμη σου επιβάλλει το μόττο «της καταδίκης»; Ιερεμιάδες ηττοπάθειας: «έχουμε όλοι σταγόνες αίματος πάνω μας»; Ε, όχι!].

Και αν ως «καταδίκη αριστερισμού», εννοείς
την άρθρωση κάποιας «προγραμματική αντιπολίτευση», τι είδους «εκ των ένδον» αντιπολίτευση μπορεί να επιδιώξει κανείς όταν το όλο σύστημα μεταλλάσσεται βίαια και συθέμελα; Ποιος διάβασε, ποιος μπόρεσε να αναλύσει το εκτρωματικό κείμενο που ψηφίζεται ως νόμος τού «Κράτους» σήμερα;

ciaoant1 είπε...

@demos

Πολεμική εναντίον του αριστερισμού:
http://www.scribd.com/doc/23794091/Lenin-Left-Wing-Communism

ciaoant1 είπε...

Και μια μεγάλη αλήθεια, που μιλά για την κρίση της αριστεράς, που οξύνεται (φαίνεται περισσότερο) με το ξέσπασμα της καπιταλιστικής κρίσης:

“Διαπιστώνω, ότι κι η Αριστερά χάνει ακόμη ένα ιστορικό τρένο, η γενική έλλειψη παιδείας, κρίσης και πολιτικής μόρφωσης μέσα στην κοινωνία, έχει αγγίζει ανεπανόρθωτα και τα δικά της σπλάχνα.”

Από το blog "Ροίδη Εμμονές"
http://roides.wordpress.com/2010/05/05/5may10b/

Ανώνυμος είπε...

Έθεσα το ζήτημα της ηττοπάθειας, προσπάθησα να συγκεκριμενοποιήσω το πώς τίθεται το ζήτημα σε εθνικό ζήτημα [θεωρώ ότι το θέμα της συνταγματικής νομιμότητας είναι από στρατηγικής άποψης μείζον], και μου απαντάς με άλλη μια Ιερεμιάδα [χάσαμε το τραίνο, κ.λπ.], και μάλλον με υπονοούμενο ότι δεν είμαι [δεν είμαστε] επαρκώς πεφωτισμένοι. Τι να πω;

celin είπε...

ανωνυμε των 9 κ 29
εχεις δικιο,
κ εγω δεν εξεφρασα πεποιθηση οτι θα συλληφθουν οι πραγματικοι ενοχοι
περισσοτερο εξεφρασα ευχη κ αναγκη

δε ζουμε σε ευνομουμενη πολιτεια,ειναι ολοφανερο

οι σημερινοι δολοφονοι,ο,τι κ αν ειναι
προβοκατορες,παραστρατημενοι αναρχικοι,πρακτορες ξενων δυναμεων,Ελληνες,Πακιστανοι,φαντασματα η εξωγηινοι
ο,τι κ αν ειναι,
θελουν πεταγμα σε ενυδρειο με πιρανχας

περα απο τη φρικη του να χανονται 4 κ οχι 3 ανθρωποι,
αποτρεπουν τη ριζοσπαστικοποιηση του λαου κ τον στρεφουν στην αγκαλια του συντηρητισμου
ανανδροι κ σιχαμενοι οι φυσικοι αυτουργοι ανθρωποκτονιων εγκυων γυναικων

Αν κ αισιοδοξω οτι ο λαος εχει ξυπνησει

Αντωνης είπε...

Παιδιά, για αυτό γράφω ότι έχει ιδιαίτερη πολιτική σημασία το ξεμπλοκάρισμα από το παιχνίδι της διαχείρισης της ενοχής.

Δήμο, αναλαμβάνω το μερίδιο ευθύνης που μου αναλογεί δεν σημαίνει κλείνω τα μάτια σε όσα σωστά επισημαίνεις ή το ρίχνω στις Ιερεμιάδες. Το αντίθετο είναι το επιθυμητό.

Cioant1: Καμμία συλλήβδην καταδίκη του αριστερισμού δεν είναι εφικτή ή νόμιμη κατά την άποψή μου. Η απάντηση στην οποία σε παρέπεμψα ήταν για να πω ότι είναι κατανοητή η στάση αυστηρής αυτοπεριφρούρησης υπό τις συνθήκες που διαμορφώνονται. Αυτό που δεν είναι κατανοητό είναι η αναπαραγωγή γενικεύσεων περί αντιεξουσιαστικού ή αριστερίστικου χώρου. Κάπου πρέπει να πατάμε το φρένο.