Κυριακή, 23 Μαΐου 2010

Newspeak, the 2010 version

Καθημερινή, σήμερα:


Η θερμή υποδοχή που οργάνωσαν οι Ροδίτες στους 5.500 τουρίστες που έφθασαν στο νησί τους με επτά κρουαζιερόπλοια, είναι στην ουσία μια πράξη αντίστασης. Στρέφεται κατά της μηδενιστικής πολιτικής των δύο κομμάτων της Αριστεράς, έναντι της οικονομικής κρίσης. Η ενέργεια αυτή εκφράζει με τρόπο σαφή και αυθεντικό τα αισθήματα της πλειονότητας των πολιτών, οι οποίοι όπως είναι φυσικό προτάσσουν τη σωτηρία τη δική τους και της χώρας, από το γαία πυρί μειχθήτω που «προτείνει» η Αριστερά.
Toυ Σταμου Zουλα / stamoszoulas@gmail. com

Ερμηνευτικό λεξικό:

Newspeak: "πράξη αντίστασης"
Oldspeak: "πράξη που απορρέει από το την έλλογη επιδίωξη του ατομικού οικονομικού συμφέροντος"

Newspeak: "μηδενιστική πολιτική"
Oldspeak: "πολιτική που θίγει την έλλογη επιδίωξη του ατομικού οικονομικού συμφέροντος"

Newspeak: "αυθεντικό"
Oldspeak: "σύννομο με την έλλογη επιδίωξη του ατομικού οικονομικού συμφέροντος"

Newspeak: "αισθήματα"
Oldspeak: "ατομικό οικονομικό συμφέρον". Π.χ:   "λεπτά αισθήματα." 

Newspeak: "σωτηρία"
Oldpseak: "ατομικό οικονομικό συμφέρον" ("της χώρας": "κρατικό συμφέρον στη φορολογία πάνω στα έσοδα που δημιουργεί το ατομικό οικονομικό συμφέρον")

Εικόνα: luminaria.files.wordpress.com

59 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

demos

«πράξη αντίστασης» [ικανοποίηση κάποιου «ατομικού» συμφέροντος] που οδηγεί σε εισόδημα που οφείλει να φορολογηθεί όχι χάριν της δημοσιονομικής υγείας, όχι για τα συνταξιοδοτικά ταμεία ή την παροχή παιδείας και υγείας, αλλά για τόκους και χρεολύσια [δουλέψτε μ@@ς για τους εθνοσωτήρες σας]

Αντωνης είπε...

Αμ πώς;

Ευτυχώς που ξεμπερδέψαμε με τον ολοκληρωτισμό, ε;

Ανώνυμος είπε...

demos

Μάλλον μιλάς για τον ανεμόμυλο που κυνηγούν τα εξαπτέρυγα, η «Πάμφτωχη Μαργκό» και οι Πέντε Ζωγράφοι που πάσχουν από διάρροια.

Ανώνυμος είπε...

Κάποτε ο κοινωνικός εγκλεισμός,η αφασία κάτω από το μανδύα της θεωρίας γίνεται τρομακτικός
Το ότι δεν διανοείστε καν ότι καποιοι ζουν μεγαλωνουν σπουδάζουν από τον τουρισμό είναι τρομακτικό.
Απαξιώ και να σας το εξηγήσω.
Τώρα καταλαβαινουμε πως κάποιοι "διανοούμενοι" υπηρέτησαν φασιστικά,σταλινικά,καθεστωτα.
Για σας η κοινωνία είναι θέαμα ή κείμενο.
Ενημερωτικά σας λέμε υπάρχουν και άνθρωποι.(αν μπορείτε να βγήτε από τον ιδεατό κόσμο σας)
Ροδίτης εργαζόμενος στον Τουρισμό

Αντωνης είπε...

Για ποιο λόγο το να μιλάς για "έλλογο ατομικό συμφέρον" σημαίνει ότι δεν διανοείσαι ότι κάποιοι ζουν από τον τουρισμό;!!! Ακριβώς επειδή το διανοείσαι μιλάς για "έλλογο ατομικό συμφέρον"!!

Μην ανησυχείς, δεν είναι βρισιά. Περιγραφή της πραγματικότητας που μας καθορίζει όλους είναι. Σε αντίθεση, βέβαια, με το "πράξη αντίστασης".

Αντωνης είπε...

Παρεμπιπτόντως, δεν φαίνεται στα στοιχεία επισκέψεων να έχει επισκεφθεί το ιστολόγιο χρήστης από τη Ρόδο. Όχι ότι σημαίνει κάτι αυτό, απλώς μου έκανε εντύπωση.

Αντωνης είπε...

Όπως και η μη απάντηση της απόρου κορασίδος νωρίτερα.

Νοσφεράτος είπε...

ολοκληρωνοντας την αηδιαστική νεοφιλελευθερη ουτοπία

Νοσφεράτος είπε...

Παρεμπιπτόντως, δεν φαίνεται στα στοιχεία επισκέψεων να έχει επισκεφθεί το ιστολόγιο χρήστης από τη Ρόδο. Όχι ότι σημαίνει κάτι αυτό, απλώς μου έκανε εντύπωση.''

χε χε..


Παλια υπγραφανε ως ..πρωην μελος των ..Ο -Π ..
πρωην ψηφοφορος του Συριζα..


Τεως μελος της Κ.ε του ΚΚΕ κλπ

τωρα.... New speak

Αντωνης είπε...

Στο newspeak φαίνεται, όποιος λέει την πράξη έλλογου ατομικού συμφέροντος πράξη έλλογου ατομικού συμφέροντος και όχι αυθόρμητη και πηγαία πράξη αντίστασης, όποιος εν ολίγοις δεν ριγεί από συγκίνηση όταν τον πλησιάζουν στην έξοδο από το φέρι μποτ για δωμάτιο είναι ανάλγητος φασιστο-σταλινικός.

Έχουν αλλάξει τα πράγματα.

Ανώνυμος είπε...

demos abababababab [σε κειμενική αφασία]

@Ανώνυμο Ροδίτη ορμώμενου εκ της νήσου Μπαρατάρια [επί της Αλεξάνδρας]

Παροράµατα:
Υπό το πρίσμα των όσων έγραψα στο σχόλιο αρ.1 par.1, ορθότερο η εκφορά της φράσης «κάποιοι ζουν μεγαλώνουν σπουδάζουν από τον τουρισμό» να γίνει σε συντελεσμένο μέλλοντα ή σε ευκτική παρακειμένου.

Ανώνυμος είπε...

Αγζπητε R.Disare
Η ζωή δεν αρχίζει και τελειώνει στο διαδίκτυο.Δεν λέω κάτι πρωτότυπο,αλλά μου φαίνεται πως πρέπει να επισημάνω τα αυτονόητα για να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας.Επειδη,λοιπόν, έχετε επιδοθεί σ ένα κυνήγι μαγισσών να σας πληροφορήσω ότι μάγισσες δεν υπάρχουν και δυστυχως το παραμύθι δεν έχει ούτε δράκο!
Εξηγούμαι:1.Είναι αναφαίρετο δικαίωμα μου να μη δημοσιοποιώ τα στοιχεια μου στο διαδίκτυο.Αν αυτό ενοχλεί μπορεί ο διαχειριστης του ιστολογίου να μη δέχεται ανώνυμα σχόλια.2.Δεν έχω καμία σχέση με τον Ροδίτη σχολιαστή,αν και σε μερικά σημεία συμφωνώ μαζί του.Παρεπιμπτόντως,γιατί ένας ροδίτης εργαζόμενος δεν μπορεί να στείλει το σχόλιο του απο οποιδήποτε μέρος της Ελλάδας ή του κόσμου;3.Στο σχόλιο σου δεν απάντησα, γιατι αισθάνθηκα οτι προσβάλλει την έτσι κι αλλιώς χαμηλή μου νοημοσύνη.Το αισθάνθηκα αυτό,γιατι στα δυο πρώτα σκέλη απαντάς με ερωτήσεις,ενω στο τρίτο ,ειλικρινα,δεν κατάλαβα τι εννοείς!Δεν απάντησα,επίσης,γιατί απο τη στιγμή που διάβασα την απάντηση σου έκλεισα το pc και το άνοιξα μόλις τώρα!!
Η καχυποψία δηλώνει μικροψυχία και αυτό δεν είναι πολιτικα ηθικό!!
Ειλικρινα,λυπάμαι,που ένα ιστολόγιο σαν το δικό σου έχει διολισθήσει στο επίπεδο της συνωμοσιολογίας "χαρδαβελικού" τύπου.
Προσπάθησε να μην προσβάλλεις τους ανθρώπους που σε τιμούν με τα σχόλια τους,ακόμη κι όταν αυτά είναι ή νομίζεις πως είναι καυστικα.Ούτε αυτό είναι πολιτικά ηθικό!!
Κάτων ο τιμητής(σε θηλυκή συσκευασία)ή αλλιώς άπορος κορασίς.

Αντωνης είπε...

Αγαπητή άπορος κορασίδα, πολλές οι κατηγορίες, λίγος ο χρόνος.
1. Ποιος σας είπε να δημοσιοποιήσετε τα στοιχεία σας; Έγραψα ότι μου έκανε εντύπωση ότι δεν απαντήσατε. Μήπως βλέπετε φαντάσματα;
2. Ποιος σας είπε ότι έχετε σχέση με τον ροδίτη σχολιαστή;
3. Ποιος έγραψε ότι ένας Ροδίτης πρέπει σώνει και καλά να μπαίνει από την Ρόδο; I quote: "Παρεμπιπτόντως, δεν φαίνεται στα στοιχεία επισκέψεων να έχει επισκεφθεί το ιστολόγιο χρήστης από τη Ρόδο. Όχι ότι σημαίνει κάτι αυτό, απλώς μου έκανε εντύπωση."

Και πάλι, βλέπετε φαντάσματα;

4. Είναι αγενές να θέτετε ερωτήματα και να μην απαντάτε στην απάντηση σε αυτά, απλώς επειδή η απάντηση είναι σε μορφή κόντρα ερώτησης. Δεν απαγορεύεται, αλλά είναι αγενές. Τώρα αυτό δεν έχει καμμία σημασία στον απρόσωπο κόσμο που ζούμε, αλλά οπωσδήποτε δεν δίνει την αίσθηση ότι ήλθατε για διάλογο και με απαλάσσει ευθύνης να σας απαντήσω στο μέλλον.

5. Δεν με ενοχλούν στο ελάχιστο οι χαριτωμενιές περί χαρδαβελικού τύπου ιστολόγιο και πολιτικής ανηθικότητος. Μπορείτε να προσθέσετε και άλλες, αν το επιθυμείτε. Έχετε το ελευθέρας.

6. Τέλος, δεν είμαι της αγοραίας λογικής που επιτάσσει να γλύφω ως τάχαμου τιμώμενος όποιον γράφει εδώ ένα σχόλιο. Δεν περιμένω να τιμηθώ από σχόλια γενικώς. Και δεν είμαι καν υπέρμαχος της ιδέας ότι όλα τα σχόλια είναι ίσης αξίας και αξίζουν της ίδιας αντιμετώπισης. Φανταστείτε!! Τα πράγματα είναι χειρότερα από ό,τι νομίζατε.

Σας καληνυχτώ και σας εύχομαι πλούτη ώστε να καταστείτε απλώς κορασίς και ουχί άπορος.

Ανώνυμος είπε...

Τώρα μπορώ να κατανοήσω το μένος σου για την ηθική!!

Σου εκφράζω την αμέριστη συμπαθεια μου.
Η εύπορος κορασίς

Αντωνης είπε...

Σας ευχαριστώ, εύπορη κορασίδα!

Ανώνυμος είπε...

-Δεν έχετε δουλέψει από ανάγκη ούτε μισή μέρα στην ζωη σας
-Για σας η Αριστερά είναι χόμπυ,και ίσως βιοπορισμός
-Για αυτό είστε άκριτοι κόλακες,και άκριτοι επιτιμητές
Και τέλος
Αμόρφωτοι
Ροδίτης σημαίνει "από την Ρόδο" και όχι "στην Ρόδο".

celin είπε...

θα ειναι η εποχη ζευγαρωματος των τρολ,για αυτο κ βγαινουν δυο-δυο.

ΥΓ "αμορφωτοι"!!!!
Αντωνη αν ημουν στη θεση σου κ ακουγα κατι τετοιο,θα εκλαιγα απ'τα γελια!

Αντωνης είπε...

Ροδίτη απ' τη Ρόδο, ξέρω τι θα πει Ροδίτης, αλλά με μπέρδεψε το περί εργασίας στον τομέα του τουρισμού. Πού να φανταστώ ότι ένας Ρόδιος ο οποίος βιοπορεί από τον τουρισμό δεν βιοπορεί στη Ρόδο αλλά στην Αθήνα;

Επίσης να πω ότι θα με ενδιέφερε πολύ το πώς εντάσσεις την αριστερά σε σχέση με τον τουρισμό; Είσαι αριστερός ακτιβιστής, δηλαδή κάνεις πράξεις αντίστασης κατά του αριστερού μηδενισμού; Ή κάτι άλλο;

Για την δική σου παρατήρηση, εγώ δεν βγάζω το ψωμί μου από την αριστερά. Στο επάγγελμα είμαι σφουγγαράς Καλυμνιώτης απ' την Κύπρο, αλλά γράφω απ' το Tarpon Springs της Florida όπου έχουμε κοινότητα εμείς οι Καλυμνιώτες.

Ανώνυμος είπε...

Ρε συ Αντώνη απορώ με την υπομονή σου! Ή μάλλον θα έχεις βρει τον τρόπο να το διασκεδάζεις και δε σε απασχολεί. Έχεις ακουστά το ρητό "don't feed the trol"; Δες το και εικονογραφημένο: http://images.forum-auto.com/mesimages/665171/Dont%20feed%20the%20troll.jpg. Ε μην τους ταΐζετε άλλο λοιπόν. Μπαίνω εδώ μέσα να κάνω την συνήθη ευχάριστη βόλτα μου και να διαβάζω τον συνήθως έντονο και ουσιαστικό διάλογο στα σχόλια και αντ' αυτού διαβάζω τις τρολιές! Έλεος... αφήστε τους να λένε και συνεχίστε την κουβέντα...

Γ.Κ.

Αντωνης είπε...

@Γ.Κ: Τι να κάνω, το ριξα στην πλάκα και γω. Άντε, ας σοβαρευτούμε, έχεις δίκιο.

leo είπε...

Δηλαδή, φίλοι μου, είναι κακό που φτάσανε τουρίστες και θα αφήσουν τα λεφτά τους στη Ρόδο; Μ'άυτά τα λεφτά δεν θα πάνε ταμείο και οι εργάτες και οι αριστεροί και οι δεξιοί και όλοι;

Στις δύσκολες μέρες και μέχρι την όποια αλλαγή, δεν πρέπει και κάτι να τρώμε;

LEFT LIBERAL SYNTHESIS είπε...

RD
Ω τελευταίος και καταϊδρωμένος

Παρατηρώ μια ενδιαφέρουσα αλληλουχία που εκτρέπεται σε διάλογο για τρωγλοδύτες κλπ.

Επειδή η αλληλουχία σχολίων και αναρτήσεων (φιλελευθερισμός,Ψάλτης κλπ) σαν να υπονοεί KATI..., απλώς υπενθυμίζω πως διατηρώ επώνυμο και καθόλου φειδωλό σε αντιμαχίες ιστολόγιο. Σε απλά Ελληνικά αν θέλω να πω κάτι το ΛΕΩ ΑΝΟΙΚΤΑ και έχω θαυμάσιο αρχείο αντιμαχιών ,πολλές και με τον οικοδεσπότη.

Επί της ουσίας ,βλέπω να γίνεται κειμενική ανάλυση ενός άρθρου ενός «βροντόσαυρου» της δεξιάς δημοσιογραφίας, και προσπερνιέται η ουσία.

Ωραία φτάσαμε να τα βάζουμε με τον Ζούλα, σε λίγο θα τα βάλουμε με την Βλάχου, τον Γεώργιο Βλάχο τον Ξενόπουλο και όχι δεν θα δούμε τι συμβαίνει που κάνει τον Ζούλα και κάθε Ζούλα να λέει όσα λέει.

Ε λοιπόν αυτό που συμβαίνει είναι τόσο σύνθετο, και καλό η φαιά ουσία που σπαταλιέται να λύσει το ακόλουθο πρόβλημα.

-Σε μια οικονομία που στηρίζεται κυρίως σε άυλες αξίες, σε μια οικονομία που το παραμικρό τρικ βλάπτει τους πιο αδύνατους, ποια είναι τα όρια των παρεμβάσεων;

-Το Παμε έκανε μια τσαπατσουλιά (Προσοχή για τους ειδήμονες της ντοπιολαλιάς του Περισσού, μετά από την μακακία κινητοποιήσεις Ναυτεργατών ΠΑΜΕ το 2012 τώρα και αν)

-Η τσαπατσουλιά αυτή ενεργοποιεί πολλαπλά ανακλαστικά (απλής επβίωσης, δεξιάς εκμετάλλευσης ,ταξικής επίθεσης κλπ κλπ)

Αν κατάλαβα καλά το κύριο θέμα είναι πως το εκμεταλλεύεται η Καθημερινή, και δεν είναι πως ισορροπούν οι κινητοποιήσεις;

Νομίζω ότι η ανάρτηση έλυσε το απλό ζήτημα, (λυμένο από δεκαετίες) ,και προσπέρασε το υπαρκτό σύνθετο σχεδόν αφόρητο, που με άτσαλο τρόπο έβαλε ο "Ροδίτης" και ο Λεό

celin είπε...

επειδη υπαρχει κ δικο μου σχολιο εδω,θελω να δωσω μια απαντηση,
lls
μη κανεις το λαθος να εξομοιωνεις τον leo με καποιον αναιδεστατο τραμπουκο που μιλαει για διανοουμενους που υπηρετουν φασιστικα καθεστωτα.
[Ο leo ηρθε εδω για διαλογο,οχι για να τραμπουκισει]
Μεγα λαθος αυτο,δεν το περιμενα απο εσενα.
Εγω προσωπικα απολαμβανω τις "αντιμαχιες" σου με τον Αντωνη κ αποκομιζω ιδιαιτερως χρησιμα συμπερασματα,
αλλο ομως οι αντιμαχιες κ αλλο οι trollo-μαχιες.Δε θα κατσω να αποδομησω τον λογο καποιου που ολοφανερα ηρθε εδω να προκαλεσει με ειρωνειες κακης ποιοτητας κ χαρακτηρισμους τυπου "αμορφωτοι" που,απευθυνομενοι στον Αντωνη,προκαλουν δακρυα απ'τα γελια.

Μια ερωτηση μονο,
οι "τσαπατσουλιες" του ΠΑΜΕ δημιουργησαν αυτα τα πολλαπλα ανακλαστικα που λες,οπως τη ταξικη επιθεση?
ειναι δυνατον να πιστευεις οτι η ταξικη επιθεση,ολη αυτη η νεοφιλελευθερη λαιλαπα κ η κατακρεουργηση των μισθωτων,της φτωχολογιας κ της μεσαιας ταξης...προκληθηκε απο το ΠΑΜΕ?
Νομιζω οτι τετοιου ειδους προσεγγισεις αθωωνουν εν πολλοις την επιθεση που δεχονται τα λαικα κ μεσαια στρωματα απο τους ΔΝΤ-ο-προσκυνημενους της Κυβερνησης.

Ακομα κ λανθασμενες,ακαρπες,αναποτελεσματικες να αποβουν αυτες οι κινητοποιησεις,
επ'ουδενι δεν ειναι υπευθυνες για τη δημοσιονομικη καταρρευση κ για την συντελουμενη οικονομικη εξοντωση του πληθυσμου.

Κ τα πραγματα ειναι απλα,πολυ απλα.
Δεν υπαρχει αλλος τροπος αντιστασης στο ΔΝΤ παρα η συμπορευση με την κομμουνιστογενη Αριστερα.
Ολα τα αλλα ειναι συμβιβασμος με την υπαρχουσα ταξη πραγματων.
Μπορω να συμφωνησω στο οτι υπαρχει περιπτωση να κανω λαθος κ να αποδειχτει μακροπροθεσμα ορθος αυτος ο συμβιβασμος.

Ομως για το αλλο που λεω,ειμαι 100% βεβαιος οτι δεν υπαρχει αντιλογος.
Οτι δηλαδη,αυτος που ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΔΝΤ ΗΡΘΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΤΟ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ-ΞΕΝΟΥ Κ ΕΓΧΩΡΙΟΥ-,
αυτος λοιπον που δεν πιστευει κατι τετοιο,οφειλει να συμπορευτει με το ΚΚΕ[η με τα ριζοσπαστικα τμηματα του ΣΥΡΙΖΑ],
δεν υπαρχει αλλος δρομος για αυτον.
Κ εννοειται οτι,στη πορεια αυτη,θα γινουν κ λαθη.
Αλλα σημασια εχει η πορεια,να ειναι μακροσκοπικα ορθη

Αντωνης είπε...

@leo: Ρε παιδιά, ποιός είπε ότι είναι κακό; Μου πέφτει εμένα λόγος για την τουριστική οικονομία; Ήμαρτον!

Γράφω ένα ποστ για τους οργουελισμούς ενός κειμένου στην Καθημερινή και την πέφτω στον τουρισμό επειδή δεν δέχομαι να ανακηρύξω το να κάνεις τη δουλειά σου και να ακολουθείς το συμφέρον σου "πράξη αντίστασης κατά του αριστερού μηδενισμού":;;;!!!!

Αντωνης είπε...

@LLS: Το κείμενο στο οποίο αναφέρομαι το είδα στο buzz.reality-tape.com, από όπου συλλέγω κείμενα που με ενδιαφέρουν για σχολιασμό. Θα δεις εκεί και το σχόλιο που έκανα πριν την ανάρτηση αυτή.

Δεν αναφέρομαι στις δικές σου θέσεις. Αν ήθελα να το κάνω, φυσικά και θα το έκανα στο ιστολόγιό σου.

Τώρα, αν προσυπογράφεις το κείμενο το οποίο σχολιάζω εδώ, να το συζητήσουμε. Εγώ δεν προσυπέγραψα την κίνηση του ΠΑΜΕ, αν ήθελα να κάνω κάτι τέτοιο θα το έκανα. Στηλιτεύω ένα νεο-Οργουελικό λεξιλόγιο που κατά πώς φαίνεται δεν είναι προνόμιο των "σταλινο-μαόϊκών".

Αντωνης είπε...

@LLS: Ιδού και η σελίδα σχολιασμού μου στο εν λόγω σάιτ (ως LaBoetie): http://buzz.reality-tape.com/story.php?title=Ιδού-η-Ρόδος-και-η-Αριστερά

LEFT LIBERAL SYNTHESIS είπε...

Celin
Δεν αναφέρομαι σε στυλ αναφέρθηκα σε ουσία και σε αυτό ας μείνουμε.
Νομίζω ότι αναφερόμαστε σε διαφορετικά πράγματα.
Εγω προβληματίζομαι για την επιτυχία και την αποτελεσματικότητα των κινητοποιήσεων μετά την άφιξη του ΔΝΤ,και εσύ αναφέρεσαι στην απονομή ευθυνών.
Μα αυτές είναι δεδομένες.
Αυτό σημαίνει ότι ,ότι ακολουθεί είναι μοιραίο;
Δεν υπάρχουν επίδικα ζητήματα τακτικής, συνυπολογισμών, βελτιστοποιήσεων;
Δηλαδή οποια αντιπολίτευση "Ζαλογγο" ή "Κουγκι" είναι υπεράνω κριτικής;

Αντωνης είπε...

@LLS: όχι βέβαια, δεν είναι υπεράνω κριτικής. Αλλά προφανώς κριτικάρουμε διαφορετικού είδους ακρότητες, εσύ της άκρας αριστεράς, και εγώ της άκρας φιλελεύθερης δεξιάς.

Διαλέγει κανείς πάντοτε σε αυτά τα πράγματα.

Αντωνης είπε...

@LLS: Και επειδή απεχθάνομαι τις σκιές για υπόγειες δήθεν συμπεριφορές απέναντι στο ιστολόγιό σου, ορίστε και η αφορμή για το "Ενάντια στη Νέα Ηθικολογία": όχι το κείμενο, αλλά τα σχόλια, στα οποία όπως θα δεις απάντησα, πριν γράψω το σχετικό κείμενο: http://buzz.reality-tape.com/story.php?title=Κάθαρση-μετά-την-αμαρτία-%28Ξυδάκης%29

LEFT LIBERAL SYNTHESIS είπε...

Αντώνη
Επιμένω
-Σπαταλιέται φαιά ουσία για ένα βροντοσαυρο της Καθημερινής
-Το κείμενο αυτό δημιουργείται ως αποτέλεσμα ενός πολύπλοκου προβλήματος για το οποίο δεν ακούμε τίποτα παρά απλοποιήσεις.(Αλοίμονο τώρα να ασχολούμαστε με κρεβάτια,τουρίστες,rooms to let΄,συναλλάγματα,τοπικές οικονομίες κλπ)
-Ωραία λοιπόν θα κατακεραυνώσουμε όλοι την "Φιλελευθερη" (καλά πέρασε και δεν ακούμπησε) Ακρα Δεξιά για το πως διαχειρίζεται ένα υπαρκτό πρόβλημα,αγνοώντας
το πρόβλημα.Μου φαίνεται υπεκφυγή και εύκολη απόδραση.

LEFT LIBERAL SYNTHESIS είπε...

Αντωνη
Για καποιους λόγους δεν μπορώ να έχω πρόσβαση σε αρχεία buzz
Επιφυλάσσομαι

Αντωνης είπε...

Υπεκφυγή και εύκολη απόδραση εμένα LLS μου φαίνεται το συνεχές μπίρι-μπίρι για το ελληνικό φιλότιμο, την ελληνική εργατικότητα και άλλα τέτοια ωραία. Υπεκφυγή και απόδραση για το συστημικό και παγκόσμιο πρόβλημα του καπιταλισμού, υπεκφυγή και απόδραση για το ζήτημα του κυβερνητικού πλιάτσικου της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, υπεκφυγή και απόδραση για το bail out των τραπεζών, υπεκφυγή και απόδραση για τον καθαρά ταξικό χαρακτήρα του ποιός καλείται να πληρώσει.

Δεν είναι συμβατή η αριστερή θέση με το να ποιούμε την νήσσαν για τα τέσσερα παραπάνω, σόρι και να ονομάζουμε άλλα αντί άλλων υπεκφυγές και αποδράσεις, σόρι.

Αν θέλει κανείς μπορεί ειλικρινώς να αποτάξει την αριστερή ταμπέλα και να τελειώνει η υπόθεση.

Εγώ μιλώ ως κομμουνιστής, με βάση τις ιδέες μου και τα πιστεύω μου για το τι είναι δικαιοσύνη, τι είναι ισότητα, και τι είναι ελευθερία. Δεν κοροϊδεύω κανέναν για το τι είμαι ή για το από πού πηγάζουν οι εμφάσεις μου και οι ενασχολήσεις μου. Κοτζάμ "omnia sunt communia" είναι το μότο μου, κοτζάμ κόκκινη σημαία το αβατάρ μου. Όποιος θέλει συμφωνεί, όποιος θέλει διαφωνεί και όποιος θέλει με βρίζει.

Αντωνης είπε...

Κακώς, πολύ κακώς επιφυλάσσεσαι. Με προσβάλλει πάρα πολύ αυτό. Ξέρεις καλύτερα από τον καθένα ότι έδωσα αγώνα για την προστασία της ελευθερογνωμίας σου με κόστος να υβρίζομαι και να λασπολογούμαι σε άλλο ιστολόγιο χωρίς να αντιδρώ. Ξέρεις ότι έχω διαφωνήσει καθαρά και ξάστερα και με σένα και με την Αριστερή Στρουοκάμηλο όταν απευθυνόμουν στα δικά σας γραπτά. Και μου προσάπτεις τέτοιου είδους μεθόδους.

Είναι πολύ απογοητευτικό αυτό. Λυπούμαι πάρα πολύ.

Ανώνυμος είπε...

Πολλοί αναφέρονται στον τουρισμό χωρίς να εκφράζουν κανέναν μικρομεσαίο και την γνώμη του για τις ολυμπιακές φούσκες και την "κρουαζιέρα" που ανάλογα με τις ορέξεις μιά χρονιά υπάρχει, 9 λείπει...
Τσιμουδιά βέβαια και για τα πανακριβα ιδιωτικά αεροδρόμια που μας χαντακώνουν τουριστικώς καθημερινά...

Αντωνης είπε...

Το έγραψα παλιότερα στο buzz: Όταν οι ναυτεργάτες μένανε απλήρωτοι και χωρίς να καταβληθούν τα ταμεία τους για να αγοράζουν με το έτσι θέλω οι "εφοπλιστές" της συμφοράς κι άλλα καράβια, τότε δεν τσίριζε κανείς απ' τον αστικό Τύπο για τον τουρισμό και για οργανωμένη αλητεία σε βάρος του. Μόνο ο Ριζοσπάστης έγραφε.

Όταν έδενε τα καράβια του στα λιμάνια ο ιδιοκτήτης της SAOS για να εκβιάσει το κράτος που του ζητούσε να πληρώσει τα ταμεία των ναυτικών, ομοίως.

Και τώρα μιλάμε για υπεκφυγές.

LEFT LIBERAL SYNTHESIS είπε...

Αντωνη
Δεν κατανοώ τον εκνευρισμό για το "επιφυλάσσομαι"
Δεν μπορώ να δω αρχεία buzz
Τόσο απλά.Ο συνειρμός ,μου είναι ακατανόητος,και η λύπη σου, μου είναι ομοιώς ακατανόητη.
΄
Ακόμη διακρίνω μια ένταση μόλις πάμε στα συγκεκριμμένα.

Ως γνωστόν γενικώς ρητορικώς με τον κομμουνισμό,γενικώς ρητορικώς κατά του καπιταλισμού,γενικώς ρητορικώς κατα του κεφαλαίου είναι όλη η ελληνική κοινωνία,και ιδού τα χάλια μας.Το 99,9 % των πολιτικών ιστολογίων είναι κάργα "αντικαπιταλιστικά",δεν βλέπω κάτι το πρωτότυπο ειλικρινά.

Οσο για φιλότιμο εργατικότητα κλπ θα παρέπεμπα ευχαρίστως στο κλασσικό πλεον "μητις και πόροι" του Ξυδάκη.

Οσο για τις επιθέσεις αυτή είναι η μοίρα αλλα και το κόστος του blogging.Δεν έχω κανένα παράπονο από κανένα ούτε για καλο ουτε για κακό.

Αντωνης είπε...

@LLS: Επειδή έχεις διατυπώσει υπόνοιες για κεκκαλυμένη δική μου επίθεση εναντίον σου μέσω της "αλληλουχίας" αναρτήσεων, θα σε παρακαλούσα να μπεις στο buzz και να επανέλθεις για το θέμα δημόσια.

Λυπάμαι, αλλά δεν μπήκα εγώ στο ιστολόγιό σου να σου προσάψω υπόγεια δράση και προθέσεις.

Επίσης, αν συμβαίνει να ταυτίζεσαι με ιδέες τις οποίες απορρίπτω και κριτικάρω, αυτό δεν σημαίνει πως ό,τι γράφω απευθύνεται με σένα. Όχι περισσότερο από ό,τι τα δικά σου ποστ απευθύνονται σε μένα επειδή απορρίπτουν ή κριτικάρουν ιδέες με τις οποίες ταυτίζομαι εγώ.

Με τη σειρά μου λοιπόν, επιφυλάσσομαι απέναντι στην περαιτέρω συνέχιση αυτού του διαλόγου μέχρις ότου ανασκευάσεις τα όσα έγραψες εδώ για τα κίνητρα των τελευταίων αναρτήσεων. Κριτική στις ιδέες μου --επιθετικότατη, αν θέλεις-- ναι. Υπόσκαψη της τιμής μου, όχι.

LEFT LIBERAL SYNTHESIS είπε...

Δυστυχώς δεν είμαι ουτε χρήστης ούτε γνώστης του φορουμ buzz
Αν εδώ είναι ο δημόσιος χώρος,δεν έχω παρα να δεχθώ την διευκρίνηση σου για την μη συσχέτηση των λοιπών σχολίων και αναρτήσεων με το LLS.Και το κάνω μετα χαράς.
Αυτό καθιστά την συνέχεια της επικοινωνίας πολύ πιο βολική.

Αντωνης είπε...

Ανάρτηση "Ιδού η Ρόδος και η Αριστερά" --κείμενο Καθημερινής που αναδημοσίευσα, αναρτημένο από Kensai.

Σχόλιο: από you πριν 16 ώρες (#) +2

Την επόμενη φορά που θα πάω διακοπές, ορκίζομαι να τιμήσω δεόντως την πράξη αντίστασης ενάντια στη μηδενιστική πολιτική που με αυθεντικά αισθήματα θα εκφράσει, υπέρ της σωτηρίας ιδίου και της χώρας, ο πρώτος που θα με υποδεχτεί ρωτώντας με αν ενδιαφέρομαι για δωμάτιο ή car rental.

Είμαι δε ιδιαιτέρως ευγνώμων που, χάρη στις φιλελεύθερες ιδέες των προασπιστών των ελευθεριών μας, έχουμε εξαλείψει από τη γλώσσα μας τους ακαλαίσθητους εκείνους σολοικισμούς των ολοκληρωτιστών θαυμαστών του σταλινομαοϊσμού, που μας είχαν μάθει να μιλούμε μια ξύλινη γλώσσα, χωρίς επαφή με την πραγματικότητα.

Αντωνης είπε...

Υπόβαθρο ανάρτησης "En;antia sth N;ea Huikolog;ia"

Ανάρτηση "Κάθαρση μετά την αμαρτία" (Ν. Ξυδάκης), αναρτημένο από χρήστη ProkopisDoukas.

Σχόλιο χρήστη cinto:
από cinto πριν 1 μέρα 16 ώρες (#) +1

Σίγουρα η κρίση δεν οφείλεται μόνο στις αμαρτίες μας, αλλά οφείλεται ΚΥΡΙΩΣ στις αμαρτίες μας. Αλλιώς δεν καταλαβαίνω γιατί δεν τραβάει τα ίδια ζόρια με μας η Νορβηγία, η Ολλανδία, η Αυστρία κ.λπ.

Σχόλιο μου:
από you πριν 1 μέρα 5 ώρες (#) 0

Το κρατικό έλειμμα του Ηνωμένου Βασιλείου επί του ΑΕΠ είναι ψηλότερο από της Ελλάδας--το ψηλότερο στην Ευρώπη. Αλλά αυτοί που είναι κοντύτερα στην κατάρρευση μετά την Ελλάδα δεν είναι οι Άγγλοι αλλά οι Πορτογάλοι.

Μυστήριαι αι βουλαί του Κυρίου και η φύσις της αμαρτίας.

Αντωνης είπε...

Τώρα, αν θέλεις να μου απαντήσεις και στο ακόλουθο περί "αποδράσεων και υπεκφυγών" (πολλοστή φορά που μου προσάπτεις υπεκφυγή αποφεύγοντας να απαντήσεις εσύ σε όσα θέτω), μπορούμε να συνεχίσουμε σε πολιτικο-ιδεολογικό επίπεδο:


"Υπεκφυγή και εύκολη απόδραση εμένα LLS μου φαίνεται το συνεχές μπίρι-μπίρι για το ελληνικό φιλότιμο, την ελληνική εργατικότητα και άλλα τέτοια ωραία. Υπεκφυγή και απόδραση για το συστημικό και παγκόσμιο πρόβλημα του καπιταλισμού, υπεκφυγή και απόδραση για το ζήτημα του κυβερνητικού πλιάτσικου της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, υπεκφυγή και απόδραση για το bail out των τραπεζών, υπεκφυγή και απόδραση για τον καθαρά ταξικό χαρακτήρα του ποιός καλείται να πληρώσει.

Δεν είναι συμβατή η αριστερή θέση με το να ποιούμε την νήσσαν για τα τέσσερα παραπάνω, και να ονομάζουμε άλλα αντί άλλων υπεκφυγές και αποδράσεις, σόρι.

Αν θέλει κανείς μπορεί ειλικρινώς να αποτάξει την αριστερή ταμπέλα και να τελειώνει η υπόθεση."

Και η ερώτηση, ευθέως, είναι: Πού ακριβώς, σε όσα γράφεις από τότε που ξέσπασε η κρίση, έγκειται το "Left" του "Left Liberal"; Εγώ δεν το καταλαβαίνω πώς το ορίζεις αυτό το Left. Μου το εξηγείς; Γιατί εδώ και μήνες γράφεις ΜΟΝΟ για τις αστοχίες της αριστεράς, νουθετείς για αισιοδοξία και καλή καρδιά, κράζεις την Παπαρήγα, και δεν έχεις πει κουβέντα για τα τέσσερα παραπάνω.

Ε, όσο να χει, αυτό δημιουργεί κάποιες απορίες για το τι είδους "Left" είναι το "Left". Σε μένα τουλάχιστο, η αλλαγή στάσης, από την ένθερμη υπεράσπιση των παιδιών του Δεκέμβρη στην άκρατη νομιμοποίηση της ρητορικής της οικονομικής τάξης πραγμάτων δημιουργεί πολύ μεγάλες απορίες.

Αντωνης είπε...

Από τότε που ξέσπασε για τα καλά η κρίση στην Ελλάδα εννοώ. Τους τελευταίους 2-3 μήνες, ιδιαιτέρως.

Ανώνυμος είπε...

demos

@αντώνη και άλλους αναγνώστες/διαχειριστές blogs

Θα μπορούσε κανείς να συστήσει στον Αντώνη ένα λειτουργικό και robust add-on για σχόλια [με threading, rich-text, κ.λπ]. Το βρίσκω δύσκολο να παρακολουθώ ποιος απαντά σε ποιον/ ενώ πιστεύω ότι και η διαχείριση σχολίων θα ήταν ευκολότερη και για τον ίδιο τον Αντώνη.

@αντώνη/κάθε
Έχεις πρόχειρη μετάφραση των Σκέψεων του Πασκάλ; Είχα ένα πολύ παλιό copy του πατέρα μου (νομίζω Αναγνωστίδη) αλλά εξαφανίστηκε. Θα ήμουν υπόχρεος αν μπορούσες να με βοηθήσεις για την μετάφραση τριών μικρών παραγράφων (μπορώ να στείλω τα αντίστοιχα αγγλικά). Καθυστερώ κάπως με την μετάφραση από τον Μπαντιού του περίφημου αποσπάσματος όπου ο Σωκράτης απαντά στον Θρασύμαχο.

@υπόλοιπους που πιστεύουν ακόμη ότι το πρόβλημα είναι Ελληνικό [πώς γ* το Χριστό μου και τους αρσενικούς αγίους μου, προγράμματα TARP συνάδουν με τα στραβά των Ελλήνων;]

από Libé
«Le FMI presse l'Espagne des réformes «urgentes» pour l'emploi et les banques

L'institution met la pression sur le gouvernement alors que la menace d'une grève générale contre le plan d'austérité se précise.»

To ΔΝΤ πιέζει την Ισπανία για επείγουσες μεταρρυθμίσεις στο τομέα της εργασίας και των τραπεζών υπό την απειλή γενικής απεργίας

Αντωνης είπε...

Δήμο, δεν τα χω τα Pensées δυστυχώς. Αν θες βοήθεια σε μετάφραση από αγλλικά, στείλε.

Ανώνυμος είπε...

demos

Libé
La première est de "rendre le marché du travail plus flexible pour favoriser l'emploi et sa redistribution entre secteurs", dans un pays où le taux de chômage a dépassé les 20% au premier trimestre.

Le Fonds souhaite en particulier que le coût du licenciement soit abaissé "au moins aux niveaux moyens en vigueur dans l'Union européenne", que l'indexation des salaires avec l'inflation soit abolie et une "décentralisation de la fixation des salaires".

Το πρώτο μέτρο [προτείνει το ΔΝΤ] είναι «καταστεί περισσότερο ευέλικτη η αγορά εργασίας με σκοπό την τόνωση της εργασίας και της ανακατανομής ανά κλάδο [από καθηγητές σκουπιδιάρηδες, από υπάλληλοι στα fast-food]», σε χώρα που τα ποσοστά ανεργίας ξεπέρασε το 20% το πρώτο τρίμηνο.

Το Ταμείο «επιθυμεί» ειδικότερα τη μείωση του κόστους απολύσεων «τουλάχιστον στα επίπεδα που ισχύουν κατά μέσο όρο στην Ευρωπαϊκή Ένωση» [είδατε πώς προκύπτει η σταθερά του μέσου όρου;], την κατάργηση της αναπροσαρμογής των μισθών σύμφωνα με το ύψος του πληθωρισμού καθώς και την «αποκέντρωση του προσδιορισμού τού ύψους των μισθών» [κατάργηση συλλογικών σμβ.]

Ανώνυμος είπε...

Δήμος
Ευχαριστώ, όταν θα το έχω έτοιμο ρίξε μια ματιά στα αποσπάσματα από τις Σκέψεις και αν έχεις αντιρρήσεις, διόρθωσε κατά το δοκούν. [απλά ήθελα να αποφύγω να reinvent the wheel]

LEFT LIBERAL SYNTHESIS είπε...

Φίλε RD
Με μεγάλη απροθυμία θα σου δώσω το στίγμα Left του LLS γιατί αναγκαστικά θα περιαυτολογήσω

Κατ’ αρχάς

Στην Ελλάδα η όλη η ιδεοκίνηση εδώ και 40 χρόνια είναι αριστερόφωνη, αριστερότροπη δεν είναι όμως κριτική αριστερή. Δεν είναι της ώρας να το αναλύσουμε αλλά πιστεύω ότι η ρητορική στρατηγική των κυρίαρχων δυνάμεων δεν είναι ο αστικός ατομισμός αλλά ο λαϊκιστικός αριστερότροπος λόγος. Εντός αυτού του ιδιώματος αναπαράγεται το σύστημα. Η παραφθορά αυτού του «αριστερού» λόγου είναι τέτοια που κανείς τελικά δεν καταλαβαίνει τίποτα. Εντός αυτού του πλαισίου προσωπικά οι αριστερές δηλώσεις δεν μου λένε τίποτα.Ο Καρατζαφέρης είναι θαυμαστής του Τσε, ο Σαμαράς «αντινεοφιλελευθερος» ακόμα και ο Στρως Καν θα έκανε απεργία!Όλοι είμαστε αριστεροί .Ποσοστά ευρείας αριστεράς σε Ποσδεπ 85 %,σε ΤΕΕ 40 %,ΟΛΜΕ 50 % κλπ κλπ κλπ. Εφημερίδες ,περιοδικά βιβλία τα αφήνω ασχολίαστα. Με τόση αριστερά πια είναι περίεργο πως δεν γίνεται επανάσταση.

-Και τώρα τι διάλο Left είναι αυτό τους τελευταίους 3 μήνες; (Καλά δεν θα πω για τους προηγούμενους πολλούς μήνες )

Ερωτώ και εγώ

-Τι Left είναι αυτό που πρώτο και από τα λίγα μετά την σύλληψη του Μαζιώτη αναρτά το θέμα, υπογραμμίζοντας το νομικό κενό;

-Τι Left είναι αυτό που πρώτο αναδεικνύει τους βασανισμούς του Βουρνά σε αντιδιαστολή με το βαζελομαμακο ;

-Άραγε πόσο ανώδυνα είναι αυτά για κάποιον επώνυμο που κινείται μάλιστα στην Λ.Αλεξάνδρας;

-Tι left είναι αυτό που παίρνει τον πιο έγκυρο «Φιλελεύθερο» νομικό της Αμερικής και ιδρυτή το ρεύματος Law & Economy Posner και τον κάνει με τα κρεμμυδάκια

-Ti Left είναι αυτό που από την αρχή (8/2) γράφει απεργία =κοινωνία και καλεί σε όλες τις απεργίες;

-Τι Left είναι αυτό που συστηματικά προβάλει τις θετικές πλευρές του ΚΚΕ (διορισμοί στην Βουλή,902,Τυποεκδοτική!! Σε αντίθεση προς Αυγη!)

-Tι left είναι αυτό που κάνει εκστρατεία για δωρεάν μεταφορές

-Tι Left είναι αυτό που προωθεί στην αυτόματη διαδήλωση αμέσως μετά την ανακοίνωση για ΔΝΤ;

-Τι left είναι αυτό που αναδεικνύει όλη την κρίση με αναφορές στους Karatani Postone,που μεταφράζει Νεγκρι.

-Τι left είναι αυτό που προβάλει τις ηγεμονικές και ρεαλιστικές πλευρές του άρθρου του Παπακωνσταντίνου της Ανταρσύα;

Προφανώς το LLS έχει και πλευρές που είναι κόντρα σε μια νυσταλέα και ρουτινιασμένη αριστερή μανιέρα. Προφανώς μιλήσαμε πρώτοι για «μαχητική αισιοδοξία» εντός της κρίσης, γιατί η καταθλιπτική απαισιοδοξία είναι επιλογή των κυρίαρχων. Προφανώς απενοχοποιήσαμε την έξοδο για εργασία στο εξωτερικό. Προφανώς τα έχουμε παίξει με το ιδεολογικό υπερόπλο που παρέδωσε σύσσωμη η αριστερά στους συντηρητικούς με την αφασία της να οικειοποιηθεί τους νεκρούς της Μαρφιν. Τέλος στο LLS έχουμε και προσωπικές επιλογές που δεν μπορούν να ταξινομηθούν.

Και τελειώνω με το σημαντικότερο


Το LLS δεν έχει κανένα πλέγμα να κάνει κριτική στην Αριστερά, γιατί (για φαντάσου ….) ΠΙΘΑΝΟΝ τα φυσικό πρόσωπα που το γράφει να είναι ενεργός σε κινήματα πόλης ,δικαιωμάτων, συνδικαλισμού κλπ .Η πιθανότητα αυτή είναι προς εξέταση (πρόσεξε πριν στοιχηματίσεις), αλλά αν είναι αλήθεια ,φαντάσου την σκασίλα του αν κάποιος του πει ότι δεν κάνει αριστερό ιστολόγιο.

Δεν με νοιάζει ρε Radical τι νομίζεις, μου είναι αδιάφορο, με νοιάζει να κυκλοφορούν οι ιδέες μου.

Αντωνης είπε...

1. "πιστεύω ότι η ρητορική στρατηγική των κυρίαρχων δυνάμεων δεν είναι ο αστικός ατομισμός αλλά ο λαϊκιστικός αριστερότροπος λόγος."

α. Όπου "κυρίαρχες δυνάμεις" και "λαϊκιστικός αριστερότροπος λόγος" είναι; (ενδεικτικά παραδείγματα);

β. Eπίσης, το σχήμα από επάνω καθιστά τον "αστικό ατομισμό" το πραγματικό περιεχόμενο του αυθεντικού αριστερού λόγου; Ή γίνεται κάτι άλλο;

2. "Η παραφθορά αυτού του «αριστερού» λόγου είναι τέτοια που κανείς τελικά δεν καταλαβαίνει τίποτα."

Παραφθορά σε σχέση με το παρελθόν όπου ο αριστερός λόγος ήταν τι; Ή σε σχέση με κάτι άλλο από το παρελθόν;

3. "Ο Καρατζαφέρης είναι θαυμαστής του Τσε, ο Σαμαράς «αντινεοφιλελευθερος» ακόμα και ο Στρως Καν θα έκανε απεργία!Όλοι είμαστε αριστεροί"

Ποιός το λέει αυτό; Ο χύδην οπορτουνισμός για γέλια του Σαμαρά αποτελεί βάση απόρριψης της αριστεράς ως καθεστωτικής ιδεολογίας; Αφού δηλαδή ο Σαμαράς το παίζει αριστερός, η αριστερά θα αντιδρά υποστηρίζοντας τις πρώην ιδέες του Σαμαρά; Πού πάει όλο αυτό το αντιδραστικό (με την ουδέτερη έννοια --αφού αυτοί έτσι, εγώ αλλιώς") σχήμα; Έχει κάποιο ειρμό; Ειλικρινά απορώ.

4. "Με τόση αριστερά πια είναι περίεργο πως δεν γίνεται επανάσταση."

Οπότε, αφού το πρόβλημα είναι ότι η "Αριστερά" είναι κατεστημένο και αυτό που πρέπει να ανατραπεί από μια πραγματική αριστερά που θα πιστεύει στον αστικό ατομικισμό, γιατί "Left Liberal"; Γιατί όχι σκέτο "Liberal"; Αυτό δεν καταλαβαίνω.

Ακολουθεί λίστα, ακριβής στο βαθμό που μπορώ να γνωρίζω εγώ, στάσεων του παρελθόντος, και ερωτήσεις. Δεν μπορώ να τις απαντήσω, ειλικρινά. Δεν ξέρω πώς κολλάνε μεταξύ τους κάποια από αυτά τα πράγματα με όσα λες πιο πάνω (και όσα γράφεις προσφάτως).

Όσο για τον τόνο που χρησιμοποείς στο τέλος, σειρά μου να σου πω ότι είσαι αδικαιολόγητα οξύς. Στο κάτω-κάτω, εγώ σου κατέθεσα ειλικρινή πολιτικο-ιδεολογικά ερωτήματα, δεν συκοφάντησα τη δράση σου με ποταπά μέσα και "επιφυλάχθηκα" μετά. Υπάρχει διαφορά, και αν θέλεις να την ξεχάσεις εσύ, δεν την ξεχνάω εγώ.

Προφανώς δεν θα σου δώσω εγώ νομιμοποίηση, ούτε μπορώ να σου την πάρω. Αλλά όταν έρχεσαι εδώ και συνασπίζεσαι με τον κάθε απίθανο τρόλερ λες και έθιξα τα ιερά και όσια της ιδεολογίας σου επειδή σχολίασα ένα καταγέλαστο δημοσίευμα στην Καθημερινή, και αφήνεις υπονοήματα περί δόλου εναντίον σου, ε, υπάρχουν και όρια. Ποτέ δεν μπήκα να σχολιάσω έτσι όταν κάνεις ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ, ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΟΞΥΤΗΤΑ, για αυτά που δεν γουστάρεις εσύ στον Τύπο. Δικό σου είναι το ιστολόγιο, την άποψή σου εκφράζεις, και εγώ τη δική μου.

Οπότε ηρεμία.

Ανώνυμος είπε...

demos
Τα έχω παίξει με τα σχόλια, πάνω κάτω αριστερά δεξιά [έβαλε και ζέστη σήμερα]. Θα ανεβάσω ένα απόσπασμα από παλιά εργασία για glocalization/negative externalities/ άυλη παραγωγή (κάτω από τη διάγνωση του Βαλερστάιν). Νομίζω αυτό είναι που πονάει τον LLS [να αναβαθμισθεί υπό όρους R&D η ελληνική οικονομία];.

Αντωνης είπε...

Παρεμπιπτόντως, το "Αριστερή Πολιτική" ανέβασε ένα κείμενο για τον Hayek, του οποίου το περιεχόμενο με κάνει να απορώ ακόμα περισσότερο για την σύνθεση που αποπειράσαι. Δεν γνωρίζωτο έργο του Hayek, αλλά ομολογώ ότι αρκετά από αυτά που διάβασα εκεί με έβαλαν σε μεγάλους προβληματισμούς για τη στοιχειώδη εφικτότητα μιας σύνθεσής του με οτιδήποτε εκτός του αμερικάνικου libertarianism (που δεν θεωρώ ότι έχει σχέση με την αριστερά).

Εσύ θα κρίνεις.

Το λινκ είναι εδώ: http://aristeripolitiki.blogspot.com/2010
/05/blog-post_24.html

Αντωνης είπε...

@demos: "negative externalities", αναβάθμιση με όρους Research and Development: το δεύτερο το πιάνω, το πρώτο δεν ξέρω τι είναι.

Αντωνης είπε...

Επίσης, ο τελευταίος Wallerstein (αυτός που μεταφράζω τώρα) δεν μου φαίνεται να έχει κάποια σχέση με R&D development. Δεν ξέρω αν έχω χάσει επεισόδια από αυτό που διάβασα (και μετέφρασα ως τώρα), μου λέτε.

LEFT LIBERAL SYNTHESIS είπε...

@Αντώνη
-Υπάρχει καμμία σύνθεση Καρλ Σμιτ και Αριστεράς;
-Υπάρχει καμμία σύνθεση Χαιντέγκερ και Αριστεράς;
Νομίζω όχι
-Υπάρχει δημιουργική αφομοίση αξιοποίηση μερικών στοιχείων τους από την αριστερά;(προσπερνω τα ενδιαφέροντα βιογραφικά τους);
Δεν το απαντώ,νομίζω οτι είναι κοινός τόπος.
-Υπάρχει κάτι δημιουργικό στον σύγχρονο φιλελευθερισμό για το οποίο η Αριστερά μπορεί να δει;
Ε τέλος πάντων δεν είμαι στο LLS που τα ψάχνω μονος μου.(Ακόμα και ο Ψυχοπαίδης τα έχει ψάξει)
Αλλα κολλαμε σε στερεότυπα και κυριως κολλάμε στην νεοελληνική κοινωνία που δεν έχει κοινωνία πολιτών.
@Demos
Προφανως με καίει μια οικονομία με υψηλό R&D.Γιατί αυτή η οικονομία (παραδόξως) είναι πιο μετασχηματίσιμη και πιο δίκαιη αναλογικά.Τα εμπειρικά στοιχεία περιέργως αυτό λένε.Οι σκανδιναβικές χώρες είναι και ανταγωνιστικές και πιο ισορροπημένες και πιο ανοικτές σε αλλαγές.Παράδοξο;βάζει περίπλοκα "καθήκοντα"; ε τι να κανουμε τώρα.
Αυτό δεν αντιδιαστέλεται προς τους πολιτικους ανταγωνισμούς.

Ανώνυμος είπε...

demos
@LLS

δες τα σχόλια στο Βαλ.

«-Υπάρχει καμμία σύνθεση Καρλ Σμιτ και Αριστεράς;
-Υπάρχει καμμία σύνθεση Χάιντεγκερ και Αριστεράς;»

Καλοπροαίρετα, αλλά το παραμύθι καλά θα κάνεις να το αφήσεις στην άκρη [ποιος έκανε τη σύνθεση Σμιτ&Αριστεράς; Σμιτ και καθεστώς Πούτιν, ναι, Σμιτ και «Σοσιαλδημοκρατία» ναι]

Όσο για Χάιντεγγερ και Αριστερά, δεν ξέρω σε τι αναφέρεσαι. Αν νομίζεις ότι μερικά σχόλια του Βεργέτη για την αλήθεια καλύπτουν το Είναι και Συμβάν
απατάσαι.

Αντωνης είπε...

Ιστορικά, σύνθεση Σμιτ και Λένιν, Σμιτ και Μπένγιαμιν, Σμιτ και και Αγκάμπεν προφανώς υπήρξε, με ευθύνη, κατά την άποψή μου, των Μπένγιαμιν και Αγκάμπεν (αλλά όχι του Λένιν). Το πώς κρίνει κανείς τα αποτελέσματά της είναι μια τεράστια κουβέντα.

Σύνθεση Χάϊντεγκερ με αριστερά: διάβασε Bill Spanos, Paul Bove, και γενικώς boundary 2. Αγκάμπεν, βέβαια. Και Τζέιμσον, σε πολλά σημεία. Επίσης τεράστια και δύσκολη κουβέντα οι συνέπειες.

Τώρα, το "κολλάμε σε στερεότυπα" είναι το ίδιο στερεότυπη έκφραση εφόσον οι δυσκολίες επικοινωνίας είναι διαφορετικών ειδών και επιπέδων. Η θέληση για ακρίβεια στην χρήση των λέξεων μπορεί κάποια φορά να μην αρκεί, πρέπει όμως κανείς να προσπαθεί, έτσι δεν είναι; Αν είναι η καρέκλα σήμερα να σημαίνει καρέκλα και αύριο πορτοφόλι, δεν θα συννενοηθεί κανένας με κανένα.

Επί της ουσίας, εγώ δεν μπορώ να βγάλω άκρη από όσα έγραψες προς εξήγηση αυτού που σε ρωτώ (δηλαδή, "γιατί καν αριστερά;"), αλλά εντάξει, ας το αφήσω εδώ.

Αντωνης είπε...

Μάλλον "συνάντηση" θα ήταν ακριβέστερος όρος τώρα που το ξαναβλέπω. Το "σύνθεση" έχει το ίδιο πάρα πολλά μπαγκάζια σαν έννοια από Χέγκελ μεριά.

LEFT LIBERAL SYNTHESIS είπε...

Αντώνη

Με ρωτάς

"Και η ερώτηση, ευθέως, είναι: Πού ακριβώς, σε όσα γράφεις από τότε που ξέσπασε η κρίση, έγκειται το "Left" του "Left Liberal"; Εγώ δεν το καταλαβαίνω πώς το ορίζεις αυτό το Left. Μου το εξηγείς; Γιατί εδώ και μήνες γράφεις ΜΟΝΟ για τις αστοχίες της αριστεράς, νουθετείς για αισιοδοξία και καλή καρδιά, κράζεις την Παπαρήγα, και δεν έχεις πει κουβέντα για τα τέσσερα παραπάνω"

-Απαντάω με ένα σεντόνι μάταια.

-Μου υποδεικνυεις την ασυμβατότητα Hayek αριστεράς,ανταπαντώ με παραδείγματα άλλως περίεργων συναντήσεων ,και με επιβεβαιώνεις έμμεσα.

@Demos
Αναφέρεσαι σε οικονομία R&D που με "καίει" σου δίνω παραδείγματα.

Σιωπή.

Εντάξει λοιπόν ας καθίσει ο καθένας στο μαγαζάκι του να απολαμβάνει την μουσική του,χωρίς περισπασμούς.Ασε τις ταλαιπωρίες περίεργες μέρες.

Good Night!!!

Ανώνυμος είπε...

demos
@LLS

λέει ο αντ.
«Μάλλον "συνάντηση" θα ήταν ακριβέστερος όρος τώρα που το ξαναβλέπω»

Ακριβώς. Όπως οι συνταγματολόγοι/πολιτειολόγοι δεν μπορούν να αποφύγουν την αναφορά στο Σμιτ, έτσι και οι φιλόσοφοι/κοινωνικοί επιστήμονες στο Σμιτ και Χ. (αυτό δεν είναι «σύνθεση» με κάποιο «ανυπόληπτο» ρεύμα στη φιλοσοφία/πολιτειολογία.

Β. Για τα παραδείγματα σε παρέπεμψα την ανάρτηση στην τελευταία ανάρτηση, όπου υπαινίσσομαι ότι το πρόβλημα είναι βαθύτερο. ---Έχω χάσει πλέον τον ειρμό από τα σχόλια.

Αντωνης είπε...

@LLS: Ειλικρινά, προσπάθησα να καταλάβω τι λέει το σεντόνι. Έθεσα ερωτήματα για διευκρινήσεις. Καμμία απάντηση στα --νομίζω εγώ-- εύλογα ερωτήματα που θέτω. Τι παραπάνω να κάνω; Αδυνατώ να μεταφράσω αυτά που λες σε γλώσσα που να βγάζει αντιλήψιμο ιδεολογικό νόημα.

Είναι επειδή εγώ είμαι κολλημένος σε "στεγανά"; E, τι να πω, μπορεί. Μέχρι ένα σημείο μπορώ να πάω, και εκεί που δεν καταλαβαίνω γρι--πώς γίνεται δηλαδή τα ουσιώδη συστατικά της δεξιάς (αστικός ατομισμός, ατομική ιδιοκτησία) να είναι η πραγματική, ζωντανή αριστερά ενώ η άλλη αριστερά είναι η θνησιγενής εξουσία και ο καθεστωτισμός που πρέπει να γκρεμιστεί--κάνω πίσω.

Από καθαρή περιέργεια, αυτά που λέει ο Βάλερσταϊν για συστημικό αδιέξοδο και αυτά εκφάνσεις της νυσταλέας και κουρασμένης αριστεράς είναι;