Δευτέρα, 24 Μαΐου 2010

Είσαι αρκετά φιλελεύθερος;


Συγκεντρώσου! Είναι σημαντικό, πολύ σημαντικό! Στη φωτό βλέπεις:

α. Εξώφυλλο βιντεοταινίας του Στάθη Ψάλτη.
β. Έλληνα σε πράξη αντίστασης κατά του πολιτικού μηδενισμού της Αριστεράς, να εκφράζει αυθεντικά αισθήματα για τον/την φιλοξενούμενο/η, αισθήματα που λειτουργούν και υπέρ της σωτηρίας εαυτού και χώρας, αναχαιτίζοντας την κομμουνιστική λαίλαπα. 

Εάν απάντησες α: Φτου σου, σταλινομαοϊκέ ολοκληρωτιστή! Η θεωρία σε έχει οδηγήσει σε κοινωνική αφασία! Δεν μπορείς να αντιμετωπίσεις το παραμικρό χωρίς να αρχίσεις τις ακαταλαβίστικες ιδεοληψίες!
Εάν απάντησες β: Εύγε! Απόλυτα ideology-free απάντηση! Το ίδρυμα Αλαφούζου σε κρίνει αρκετά φιλελεύθερο!

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Διακρίνω εμπάθεια,τάση "γκαιμπελι-
σμού"και έρποντα σεξισμό ή μήπως έχω πάλι παραισθήσεις...γιατρέ μου;;Εαν,όμως,όλες αυτές οι φριχτές παραισθήσεις είναι αληθινές ,τότε γιατρέ μου αυτά δεν είναι καλά πράγματα!!
Και όπως έλεγε ο φίλος μου ο Ελεφάντης-όχι μόνο στον "Ανεύρετο σοσιαλισμό"- αλλά και αστεϊζόμενος:"ως γνωστόν, ό,τι δεν
είναι καλόν...είναι κακόν"

Η εύπορος κορασίς

DIONYSOS είπε...

To ραδιοτηλεοπτικό σκέλος του ιδρύματος Αλαφούζου κάνει αυτό που έκανε πάντα, γλύφει την εξουσία για να εισπράξει κάτι πινάκια φακής από τις κρατικές θωπείες από αδασμολόγητα και πειρατικά εισπράττουν όλα τα ΜΜΕ του κλάδου. Αν το νυν ΠΑΣΟΚ αποφάσισε να είναι ο Πινοσέτ της Ελλάδος αυτοί και ο ΑΝΤ1 και ΜΕΓΑ κλπ είναι τα εξαπτέρυγα της δικτατορίας του πλέον αρπακτικού κεφαλαίου διασπειρωντας φόβο και καλμοιριά.
Η προσαρμοστηκότητα των δημοσιογράφων του είναι εντυπωσιακά πουλημένη φτηνά.....

Αντωνης είπε...

@Ε.Κ aka Κάτων ο Τιμητής: Καλημερίζω το τρολ του μπλογκ. Κάθε μπλογκ που σέβεται τον εαυτό οφείλει να έχει ένα τρολ. Επειδή εγώ τον εαυτό μου τον σέβομαι πολύ, έχω τρολ σε στέρεο.

@Dionysos: Δες και το σημερινό ποστ του aformi: http://aformi.wordpress.com/2010/05/24/η-δημοσιογραφία-των-κρατικών-διαρροώ/

aKanonisti είπε...

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Να προσθέσω και τη σημειολογία του ονόματος....
"Ψάλτης...."

(η αυτόματη ερώτηση... είναι Αριστερός ή Δεξιός???)

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Ανώνυμος είπε...

Η ηθικη,Αντωνάκη,είναι ένας πλανήτης ,τον οποίο,δυστυχώς για σένα,δεν έχεις ποτέ επισκεφτεί.Οι σοβαροι αναγνώστες του ιστολογίου σου και οχι οι σοβαροφανείς καταλαβαίνουν απολύτως τι εννοώ.Μια ματια στην ανάρτηση σου"ενάντια στην ηθικολογία" αλλά και στην ροη των σχολίων που ακολουθούν ,τόσο στη συγκεκριμένη ανάρτηση όσο και στις επόμενες,αποδεικνύει οτι ο βασιλιάς του ιστολογίου είναι γυμνός! Η εύπορος κορασίς

Αντωνης είπε...

Υποσχέθηκα να μην σε ταίσω άλλο, οπότε...

Ανώνυμος είπε...

φαίνομαι άρα είμαι σοβαρός αναγνώστης αυτού του ιστολογίου, ο ράντικαλ δεν χρήζει υπεράσπισης αλλά κοπελιά πλούσια διάβασε κανα Ξυδάκη..μέχρι εκεί όμως.

Ανώνυμος είπε...

Προς τον ανώνυμο Μπράβο του παρόντος ιστολογίου.
Εγώ ,καλέ μου ΄Μπράβε,μοδιστρούλα απο τα Σεπόλια είμαι.Πως θες να διαβάσω Ξυδάκη;Μήπως μπορώ να καταλάβω, νομίζεις τις έννοιες του "συμβολικού",του¨"φαντασιακού",ιδιαίτερα του "πραγματικού" κατά Λακάν;Πιστεύεις οτι μπορώ να έχω γνώμη για τη "νομοθετική βία" του Μπένζαμιν;Καλά, δε συζητάω για την έννοια του "συμβάντος"κατά Μπαντιού!
Εδώ θέλει ίσα με δυο τόνους μυαλό
για να προσεγγίσεις αυτή την απύθμενη σε βάθος έννοια.Μπροστά στον Μπαντιού,Λακάν και Μπένζαμιν δεν πιάνουν χαρτοσιά!!
Γι αυτό,Αντωνάκη,δεν θα τα ξαναβάλω με το ιστολόγιο σου,αποδεχόμενη την πνευματική μου ένδεια.Μάζεψε,λοιπόν,τους Μπράβους σου ,γιατί σε απαλλάσσω απο την παρουσια μου δια παντός.Μπορείς να με βρίζεις ελεύθερα,δεν θα απαντήσω.
Ψυχή βαθιά!!

Η άπορος κορασίς

Αντωνης είπε...

Το "Αντωνάκη", σημειώνω, το έχουν χρησιμοποιήσει μόνον οι orange και idees vaseuses, κορασίδα μου.

Τέλος εκπομπής.

waste είπε...

ξέρω δεν θα φύγει επειδή δεν θα το παρακολουθείς, αλλά μήπως πρέπει να βοηθήσουμε αυτή τη μεγάλη προσπάθεια της τηλεόρασης να γίνει ακόμα πιο αδιάφορη?

το λέω προκειμένου να προστατευτείς από το κάψιμο του κάθε παπάρα που μιλάει και γράφει και θεωρεί εαυτόν θεσμικό επειδή δημιουργεί κλίμα για τα μελλούμενα.
Κι επειδή δεν είσαι ο πρώτος αριστερός που ακούω να ασχολείται με τον μανδραβέλη, είναι ειλικρινά κρίμα. Διότι το πρόβλημα δεν είναι το τι κάνουν αυτοί, το πρόβλημα είναι τι κάνουμε εμείς.
Όσο αυτοί ακολουθούν το ίδιο τροπάρι, γίνονται όλο και πιο προβλέψιμοι και εύκολα αντιμετωπίσιμοι. Ακριβώς όσο προβλέψιμη είναι και ολόκληρη η αριστερά την τελευταία δεκαετία.

αν συνεχίσεις πάντως, καλό κουράγιο ;)

Αντωνης είπε...

@waste: Την τηλεόραση την έχω κόψει χρόνια, αλλά στα υπόλοιπα είμαι πάντα διχασμένος. Από τη μια συμμερίζομαι απόλυτα όσα λες και σου δίνω χίλια δίκια, απ' την άλλη, ε, βουρλίζομαι ο καψερός ορισμένες φορές και ολισθαίνω. Με πιάνει το θυμικό μου.

Δεν το δικαιολογώ, συμβαίνει.