Πέμπτη, 20 Μαΐου 2010

Σκηνές από τον εμφύλιο στον ΣΥΡΙΖΑ: αντισυστημικοί εναντίον ανανεωτικών




Σημείωση 1: Η σημειολογία είναι επιτηδευμένα παραπλανητική. Στο βίντεο, οι ανανεωτικοί εμφανίζονται με καλυμμένα πρόσωπα, ως κουκουλοφόροι ας πούμε, ενώ οι αντισυστημικοί είναι οι ξεσκέπαστοι. Λέγεται ότι αυτό έγινε για να μπερδευτούν οι ταξικοί αντίπαλοι.
Σημείωση 2: Λόγω της απειλής ρουφιανιάς, η λέξη "παγκόσμιος καπιταλισμός" αντικαταστάθηκε στην συνεδρία από την κωδική λέξη "Ρωμαίοι".

23 σχόλια:

Δημήτρης είπε...

Αυτή είναι η μία διάσταση της σύγκρουσης, εδώ βρείσκεται η άλλη:
http://www.youtube.com/watch?v=gb_qHP7VaZE&feature=related

ενώ τα βαθύτερα φιλοσοφικά αίτια της διαμάχης διατυπώνονται με σαφήνεια εδώ:
http://www.youtube.com/watch?v=zrzMhU_4m-g&feature=related

rose είπε...

:-)

Ανώνυμος είπε...

demos
στα εντός εισαγωγικών τού Φ.Κ. «Από τη στατική αντίληψη της «υπεράσπισης των κεκτημένων» [αυτά που χάνονται τρεις δεκαετίες] πρέπει να περάσει στη δυναμική θεώρηση του κόσμου, ... νέες ισορροπίες συμφερόντων μέσα στις οποίες οι σημερινές ανισότητες σταθερά θα μειώνονται», να επαναλάβω «La sodomie, ça ouvre l'esprit», κοινώς ....

Ανώνυμος είπε...

demos

από http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=543248

Τα όργανα: [άει σιχτίρ]
Στέφανου Δημητρίου και του Γιάννη Παπαθεοδώρου στην Αυγή
«Σε ό,τι αφορά το πρώτο ερώτημα, η έννοια της αλήθειας συνδέεται αρραγώς με την έννοια του «συμβάντος». Το τελευταίο είναι, τρόπον τινά, το σημείο (προ)έλευσης της αλήθειας, η μήτρα που τη γεννά. »

Αυτό είναι λάθος: η καθολικότητα της αλήθειας προσδιορίζεται υπό το πρίσμα των μαθηματικών.

«Γιατί να αποδεχθούμε μια τέτοια ιδέα, χωρίς ιστορία;1 »
«ο Μπαντιού διατρανώνει την πεποίθησή του ότι η πολιτιστική επανάσταση του Μάο υπήρξε η ιστορική πραγμάτωση της «Ιδέας του κομμουνισμού», διότι στράφηκε εναντίον της κομματικής γραφειοκρατίας. »
«Ο Μπαντιού στηρίζει ακριβώς αυτό το «αναποδράστως», την αναπόφευκτη κατάληξη, αλλά και πραγμάτωση, και παρέχει το φαινομενικώς απροσμάχητο εχέγγυο αξιοπιστίας που εναγωνίως επιζητούσε η δεξιά κριτική»

Αντίφαση και below the belt/Τερζάκης δύο --- ώστε πήραν γραμμή: μην δώσετε λαβή στους δεξιούς [τέτοια τύφλα]

«που συνδέεται με την οριστική απόσυρση της Αριστεράς από τους θεσμούς, τον κοινοβουλευτικό βίο, την ίδια τη δημοκρατία. »

Και αυτά ο κύριος τα γράφει εν μέσω συνταγματικής εκτροπής

«Αριστερά σε μια σχέση απόλυτης «εξωτερικότητας» από την εγκόσμια συνθήκη της κοινωνικής πραγματικότητας »

Αναχωρίτης ο Μπαντιού

«Σμιτ: τι πράγματι είναι ο αντιφιλελευθερισμός και η άρνηση του κοινοβουλευτισμού και της δημοκρατίας.»

Θράσος και άγνοια ---- Πίσω στο Franz Neumann και τον Kirchheimer [δύο θητείες Μπους και τα εγκλήματα [άρση habeas corpus, extraordinary rendition, Αμπού Γκραίμπ, κ.ο.κ.] στα οποία συναίνεσαν όλες οι κυβερνήσεις της ΕΕ δεν δίδαξαν τίποτε]

Ποιος ήταν ο πρώτος φιλόσοφος που αμέσως μετά 11/9 και την εισβολή πήρε θέση εναντίον των εγκλημάτων; Αίσχος.

Ανώνυμος είπε...

demos

Μου έχουν ανάψει τα λαμπάκια τώρα με τους αγράμματους re:Σμιτ:

ο Σμιτ αρχικά έκανε κριτική όχι τόσο στον ίδιο τον «κοινοβουλευτισμό» αλλά στην ανατροπή τής ισορροπίας ανάμεσα στην εκτελεστική εξουσία και το κοινοβούλιο [κριτική που έχει από τότε περάσει σε όλα τα συνταγματικά συγγράμματα] {ο Σμιτ ήθελε τότε να μετατραπεί το καθεστώς τής Βαϊμάρης σε κοινοβουλευτική δημοκρατία α λα Γουεστμίνστερ} ---- Όσο για το σύγγραμμά του περί «κινήματος/κόμματος», καλά θα κάνουν οι οπαδοί του «δημοκρατικού σοσιαλισμού» να κοιτάξουν τις πηγές τους και θα δουν ότι το Ναζιστικό «κίνημα» στο χαρτί τουλάχιστον δεν διέφερε από τα «λαϊκά» κόμματα που προωθούν. Ποιος θα ανατρέξει στον Φραντς Νόυμαν για να συγκρίνει τo «οικονομικό» μοντέλο τού Ναζισμού με τα όσα προωθούν οι εταίροι μας; --- Άρκετά με τους «σοσιαλδημοκράτες» γυμνοσάλιαγκες!

Αντωνης είπε...

@demos: A specter is haunting the parliamentary new left; the specter of Alain Badiou.

Βοηθήστε με να συγκεντρώσω βιβλιογραφικά την "υποδοχή" Badiou στην Ελλάδα. Έχουμε και λέμε:

1. Γ. Σιακαντάρης στα Νέα για το Κομμουνιστική Υπόθεση. Αρνητική κριτική.
2. Φ. Τερζάκης στην Ελευθεροτυπία για το Από το Εϊναι στο Συμβάν. Ανρητική κριτική.
3. Σ. Δημητρίου και Γ. Παπαθεοδώρου για την Κομμουνιστική Υπόθεση στην Αυγή.Αρνητική κριτική

3 στα 3 thumbs down o Badiou από την ελληνική διανόηση. Έχει ξαναγίνει αυτό με ξένο στοχαστή; Αναρωτιέμαι, γιατί όταν ο Lyotard, κάθε άλλο παρά πολιτικά συμβατός με τις θέσεις σου, αποκαλεί το Είναι και Συμβάν "ένα σημαντικό βιβλίο, που δεν μπορεί να μη σε αφήσει άναυδο", όταν ο Λακού Λαμπαρτ, επίσης κάποιος με ελάχιστη σχέση με σένα πολιτικά γράφει ότι έγραψες ένα βιβλίο με "σπάνιο θάρρος σκέψης", κάτι δεν πάει καλά με την ανακύρηξη του Μπαντιού ως ταυτόχρονα κρυφά δεξιού και υπερβολικά αριστερού.

Από εκεί και πέρα έχουμε:
4. Π. Σωτήρης για τον Badiou συνολικότερα στο Θέσεις. Από όσο έχω δει, μετριοπαθώς κριτική στάση.
5. Γ. Σταυρακάκης για τον Badiou συνολικότερα στο Lacanian Left. Αναπάντεχα θετική ανάγνωση, με δεδομένες τις μάλλον ασύμβατες με τον Badiou θέσεις του Λακάν και το Πολιτικό.

Έχουμε άλλα κείμενα;

Ανώνυμος είπε...

demos

Αντώνη δεν είναι τόσο η αρνητική κριτική που με ενοχλεί, είναι το ότι χρησιμοποιούν τον Μπαντιού για τα μικροπολιτικά τους παιχνίδια. Όλ'αυτά είναι απατεωνιές [παραποιήσεις για Σμιτ/δημιουργία citation precedent από δημοσιεύσεις σε φυλλάδες και κομματικά όργανα [όποιος πει αλλιώς για την Αυγή και την «ανεξαρτησία» της να ντρέπεται]/κείμενο του Κουβέλη που ουσιαστικά «απαντά» στο Μπαντιού χωρίς να τον αναφέρει μια φορά---- του ξέφυγε εκείνο το ωραίο όμως για τα «κεκτημένα».] Τελικά, τώρα ξέρουμε ποια ακριβώς είναι η Αριστερά που βρωμάει στην Ελλάδα.

Αντωνης είπε...

"Αντώνη δεν είναι τόσο η αρνητική κριτική που με ενοχλεί, είναι το ότι χρησιμοποιούν τον Μπαντιού για τα μικροπολιτικά τους παιχνίδια."

Συμφωνώ απόλυτα, ρε Δήμο. Το ίδιο πράγμα βλέπω.

Ανώνυμος είπε...

με συγχωρείτε, αλλά αριστερά δεν είναι ο Κουβέλης! σιγά!
λκ

celin είπε...

Aντωνη κ Δημο,στο ιδιο ενθετο της Ελευθεροτυπιας,εχω διαβασει κ θετικοτατες κριτικες για τον Μπαντιου,δε κραταω αρχειο να σας ενημερωσω ποιοι κ ποτε,αλλα να ξερετε οτι ο Τερζακης ηταν παραφωνια
[για αυτο μου ειχε κανει τοτε αρνητικη εντυπωση κ εσπευσα να ενημερωσω τον Αντωνη]

Τα λεω αυτα γιατι τον Μπαντιου απο την Ελευθεροτυπια τον εμαθα,οπως κ τον Ζιζεκ κ αλλους πολλους
κ εναν καλο λογο οφειλω να τον πω!

Για τους Ανανεωτικους του Συν,ισως αφιερωσω μια αναρτηση γιατι ειναι πολλα αυτα που θελω να πω.
Δεν καταλαβαινω γιατι εξακολουθουν να βρισκονται εκει,απο τη στιγμη που ο φυσικος τους χωρος δεν ειναι εκει.
Οι ανθρωποι ειναι σοσιαλδημοκρατες,δικαιωμα τους να ειναι ο,τι θελουν ομως δεν εχουν σχεση με τους υπολοιπους,καμια ιδεολογικη συγγενεια δε μπορω να διακρινω μεταξυ εκεινων κ του Αριστερου Ρευματος

Αντωνης είπε...

Φίλε celin, Αν μπορούσες να ξετρυπώσεις λινκ από τις κριτικές στις οποίες αναφέρεσαι, θα ήμουν ευγνώμων!!!

Φίλη λκ, δεν νομίζω ότι ήταν πρόθεση του Δήμου να ταυτοποιήσει τον Κουβέλη με την "Αριστερά". Γεγονός είναι βέβαια ότι το ιδεολογικό σκηνικό στον ΣΥΡΙΖΑ είναι μάλλον τουρλού, δεν είναι; Χάνει η μάν το παιδί και το παιδί τη μάνα. Και όλοι μαζί το τραίνο της ιστορίας που λέμε.(Όχι ότι δείχνουν ικανοί να το προλάβουν στο ΚΚ).

celin είπε...

Φιλε Αντωνη,θα πρεπει να κατσω να ψαξω στην ηλεκτρονικη εκδοση της Ελευθεροτυπιας της παρασκευης[Τη παρασκευη συνοδευεται η εφημεριδα απο το ενθετο της βιβλιοκριτικης]

Θυμαμαι σιγουρα οτι λιγες παρασκευες πριν βγει η κριτικη του Τερζακη,ειχα διαβασει μια θετικοτατη κριτικη,αυτο μπορω να το ψαξω!

Οι υπολοιπες θετικες κριτικες εκτεινονται σε βαθος χρονων οποτε καταλαβαινεις οτι ειναι δυσκολο,δε θυμαμαι λεπτομερειες αλλα αυτο που ειχα αποκομισει ηταν μια θετικη εικονα για τον Μπαντιου,
για αυτο αλλωστε κ αρχισα να ασχολουμαι με αυτον τα τελευταια χρονια,διαβαζοντας την Ηθικη κ τις Περιστασεις 1 κ 2
[Τη Κομμουνιστικη Υποθεση τη διαβασα προσφατα κ με ενεπνευσε μαλιστα κ για σχετικη αναρτηση πριν λιγες μερες!]

Ανώνυμος είπε...

demos Lost in comments

Πρέπει να κοιτάξω να βρω μήπως υπάρχει κάποιος κώδικας/addon για σχόλια.

Μπορείς να δεις τη λειτουργικότητα του http://www.intensedebate.com/home, αν είναι εύκολη η εγκατάσταση κ.λπ.

Επί της ουσίας, δύο πράγματα περίμενα σαν αντίδραση εν Ελλάδι αναφορικά με τον Μπαντιού: αντιρρήσεις υπό το πρίσμα ενός ψευδο-ιστορικισμού για τα πανηγύρια [πράγματι, ιστορία=κράτος γιατί η ιστορία είναι κατασκευάσιμη; και σε αφηρημένο επίπεδο και σε επίπεδο παραδειγμάτων, αυτό είναι προφανές: πήρε είκοσι και χρόνια στην Ινδία για να δούμε μια ιστορία εκτός των πλαισίων που έθετε η ιστορία της αυτοκρατορίας - το ίδιο πρέπει να ισχύσει και για την πολιτισμική επανάσταση στην Κίνα, κ.ο.κ.]

Το δεύτερο ήταν η εξομοίωση με τον Σμιτ. Έτσι στο είχα επισημάνει όταν έκανες την πρώτη αναφορά. Εδώ πρόκειται κυριολεκτικά για κόμπο, γιατί η κριτική για παράδειγμα του Σμιτ (ή Αγκαμπέν) για κυβέρνηση μέσω διαταγμάτων μπορεί να προταθεί από ποικίλες ιδεολογικές κατευθύνσεις και με διαφορετικούς σκοπούς. Όπως ανέφερα πιο πάνω, όταν πρωτοπαρουσιάστηκε η κριτική είχε τον μανδύα τής προστασίας του κοινοβουλευτισμού από τον τεχνοκρατικό σφετερισμό του κρατικού μηχανισμού.

Ανώνυμος είπε...

Δήμος

Κάποια λινκς που έχω σώσει

http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=504921

http://archive.enet.gr/online/online_text/c=113,dt=31.01.2008,id=17764344

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_civ_1_27/01/2008_256728

Αντωνης είπε...

@Celin: ό,τι βρεις καλό είναι:-) Θα ψάξω και εγώ κάποια στιγμή. Σ' ευχαριστώ όπω και να χει.

Αντωνης είπε...

@Demos: Σε παραπέμπω, σε ό,τι αφορά την πρόσφατη κριτική περί ανιστορικότητας στην Αυγή, αλλά και σε ό,τι αφορά την ιδέα ότι το μπαντιουϊκό συμβάν είναι "θαυματουργική" κατηγορία, στο άρθρο του Daniel Bensaid "Alain Badiou and the Miracle of the Event" (2001), που περιλαμβάνεται και στον τόμο του Peter Hallward, Think Again: Alain Badiou and the Future of Philosophy (Continuum). Νομίζω ότι το συγκεκριμένο κείμενο είναι στη βάση αρκετών από τις εδώ κριτικές.

Α, και σ' ευχαριστώ πολύ για τα λινκ:-)

Αντωνης είπε...

@ Δήμος: Τα λινκ από enet και Καθημερινή δεν φαίνονται ολόκληρα και δεν μπορώ να κάνω copy paste στον browser. Μήπως μπορείς να τα "σπάσεις" σε δυο σειρές;

Ανώνυμος είπε...

Για τον Bensaid και θαύμα απαντάει σε πρόσφατο πλήρως απομαγνητοφωνημένο σεμινάριο.

Κοίταξες το intensedebate;

http://www.avgi.gr
/ArticleActionshow.action?articleID=504921

http://archive.enet.gr/
online/online_text/
c=113,dt=31.01.2008,id=17764344

http://news.kathimerini.gr/
4dcgi/_w_articles_civ_1_27/
01/2008_256728

Είναι OK έτσι;

Το σοσιαλδημοκρατικό ανέκδοτο της ημέρας
«Δεν πιστεύω ότι η ζώνη του ευρώ διατρέχει κίνδυνο να εκραγεί, αντιθέτως, νομίζω ότι ο κίνδυνος είναι να λειτουργήσει άσχημα», τόνισε ο επικεφαλής του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, Ντομινίκ Στρος Καν. (ελευθεροτυπία)
Sur la crise que traverse actuellement la zone euro, DSK a considéré qu’elle n’était pas «en risque d’exploser». «En revanche, je pense que le risque c'est qu'elle tourne mal, qu'elle fonctionne mal» (Libé)

Αντωνης είπε...

Ναι, μια χαρά, thanks.

Έκανα registration να δούμε τι είναι, δεν είμαι βέβαιος. Θα μου στείλουν email.

Αντωνης είπε...

Υποτίθεται (αν τα έκανα όλα σωστά) ότι εγκαταστήθηκε το intense debate. Διάλεξα να αφορά μόνο νέα σχόλια, καθώς αλλιώς τα παλιότερα σχόλια θα σβηνόντουσαν από την εγκατάσταση του widget.

Ανώνυμος είπε...

demos

δεν ξέρω τι ακριβὠς γἰνεται, φαίνεται να κάνει threading αλλά εμφανίζονται άσχετα σχόλια στη τελευταία σου ανάρτηση --- Αν σε πήρα στο λαιμό μου, sorry. Δεν έχει κάποιο administrative panel για να κάνεις filtering? Σε reviews μερικοί χρήστες παραπονιούνται για χαμένα σχόλια.

Κοίτα και αυτό εναλλακτικά http://www.disqus.com/

Και review
http://news.cnet.com/
8301-17939_109-9806978-2.html?tag=mncol%3btxt

Αντωνης είπε...

@demos: Εγώ δεν βλέπω κανένα σχόλιο στην τελευταία μου ανάρτηση ('Συζητώντας με τον Δημήτρη για την κρίση")!!

Ανώνυμος είπε...

έχεις δίκιο,αλλά με τόσο φτύσιμο που τρώμε καθημερινά από τους καθε λογής Κουβέληδες, έχουμε και αυξημένη ευαισθησία πια.
λ.κ