Παρασκευή, 11 Δεκεμβρίου 2009

Τραγούδια που τραγουδάω (απ' έξω μου)

Συνήθως όταν περπατάω, ή όταν κάθομαι στο γραφείο ή όταν είμαι στο μπάνιο. Επί σειρά ετών. Ανάλογα με τις διαθέσεις.

Κατά σειρά εμφανίσεως: Bonnie Prince Billy, "Death to everyone" (διάθεση: εγκάρδιος κυνισμός), Cat Power, "(I can't get no) Satisfaction" (διάθεση: ουτοπιστική ανάταση), Daniel Johnston, "True love will find you in the end" (διάθεση: συναισθηματικό Βατερλώ), The Smiths, "There's a light that never goes out" (διάθεση: cheeky μελοδραματισμός), Radiohead, "You and Whose Army" (διάθεση: αποφασιστικός αντιστασιασμός).















2 σχόλια:

Γκιωνης είπε...

. Καλημέρα !
. Τέλεια τραγούδια όλα τους. Περιορισμένο ρεπερτόριο όμως. Φαντάζομαι θα έχεις τουλάχιστο δύο τραγούδια ανά ...διάθεση ή συναίσθημα !
. Και είμαι σίγουρος οτι η λίστα τών συναιθημάτων σου είναι πολύ ευρύτερη ! ! !
. Οπότε ελπίζω, αφιερώνοντας λίγο χρόνο ακόμη, να ακολουθήσει νέα συμπληρωματική λίστα τραγουδιών.

Αντώνης είπε...

Μην ανησυχείς, έχω πολλά τραγούδια μέσα στο κεφάλι μου :-)